Doorgaan naar hoofdcontent

Moodboard lift 8

En het is weer tijd voor een moodboard! Het vliegt voorbij en ik doe echt helemaal niets meer met scrappen.... Ook bloggen doe ik niet meer, maar misschien zijn er wel meer mensen die hier last van hebben en is het een tijd die ik weer even door moet.... Ik hoop het want als ik eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk maar komt ook echt omdat ik door deze moodboard met de meiden een soort 'moet'.
Met deze lo heb ik een hoop lol gehad!



En deze keer heeft Thamar het uitgekozen, mooi he?!
Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot snel!

Reacties

Je@net zei…
Erg leuke lo, Miranda. Mooi opgebouwd in al die laagjes!
Thamar, zei…
Ja weer goed gelukt en jij ook het & in verwerkt . Heerlijk vind ik het ook om te scrappen maar ik kan nu m'n eigen ook niet kwijt. Als alles hier een beetje op orde is dan kan ik weer lekker m'n gang gaan. Maar ik mis het wel.. Blogger is bij mij nu ook 0 maar ook dat gaat vast weer veranderen.
Fijne avond
Thamar, zei…
Ja weer goed gelukt en jij ook het & in verwerkt . Heerlijk vind ik het ook om te scrappen maar ik kan nu m'n eigen ook niet kwijt. Als alles hier een beetje op orde is dan kan ik weer lekker m'n gang gaan. Maar ik mis het wel.. Blogger is bij mij nu ook 0 maar ook dat gaat vast weer veranderen.
Fijne avond
Margot zei…
Herkenbaar hoor, had ook een klein scrap en blogdipje.... Je lo is supergaaf in deze tinten!
Romy zei…
Wat leuk dat je toch weer iets hebt gescrapt. Je lay-out is echt supermooi geworden! Heel stijlvol!
Nadine zei…
Ik hoop dat het moeten in deze zin iets positiefs is :) Je layout is geweldig, dus het zit er nog steeds. Soms moet je jezelf er toe zetten, dat merk ik ook. Maar je moet het vooral doen omdat je er blij van wordt.

Ik hoop dat het scrapvirus je weer te pakken krijgt, want ik vin dje layouts erg mooi!
Hoi Miranda, ik vind jouw layout super geweldig...al de mooie laagjes !!! Dat met het bloggen is herkenbaar, vind ik het toch makkelijker mijn Layout en project op FB en IG te laten zien.
marlies zei…
Wat een mooie lo is dit toch weer zeg ! Zo van alles op te zien. En ach... een scrap/blog dipje... "het komt wel goed schatje !" ;-)
Brendaxx zei…
Echt supermooie layout! Mooie laagjes en wat ook een leuke foto!
Groetjes en fijn weekend
Brenda
Judith zei…
Wat een gave kleuren! Ook je Lo is prachtig. Lekker weer aan het scrappen!!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!