Doorgaan naar hoofdcontent

Goedemorgen!

Wat een zondag! Hier is het heel erg nat buiten... Bleeh nouja lekker rustig aan doen!
Pasen is weer voorbij, en het was een gekke week... Veel gebeurd en druk geweest met van alles en nog wat.
Voor mijn vader zijn verjaardag had ik vorig jaar een canvas gemaakt, maar die heb ik stiekem weer meegenomen en nu een ander gemaakt en dezelfde voor mijn moeder, zodat ze leuk naast elkaar kunnen hangen! Veel leuker toch?!




Gister ben ik naar Rijswijk geweest met een vrijkaartje die ik had gewonnen bij Tessa met deze lo: ( opdracht: maak een lente lo )
Ik ben even snel geweest met Barbara, Daniëlle en Daphne en heb heel veel gekocht! Allemaal leuke dingetjes, maar goed dat ik niet zo lang ben geweest!

Ik doe ook mee aan de wedstrijd van Bag of memories! Dit is mijn ingezonden lo:
En vandaag ga ik me proberen voor te bereiden op de bruiloft van morgen van Jennifer en Jaap! Ik heb het fotoboek van het vrijgezellenfeest af en beetje gescrapt en nu de laatste dingen!



Iedereen een hele fijne zondag!!!


Reacties

R zei…
Oh wat een mooie dingen heb je gemaakt Miranda! Die canvassen zijn super! En al je layouts ook! Een hele fijne zondag!
Wat een prachtige canvassen zeg!!
Mooie lo ook, je hebt ja vast vermaakt op de beurs!

XxX
Serai Meulen zei…
wauw, die canvassen zijn prachtig!!! zullen ze wel blij mee geweest zijn :).
Die LO's zijn ook weer super!!!!
Anoniem zei…
die canvassen zijn echt super zeg ! Heb je ook foto's gemaakt van je aankopen ? ben erg benieuwd !
Anoniem zei…
prachtige canvassen Miranda en ben inderdaad ook benieuwd naar je aankopen dus kom maar op met de foto
Jackie zei…
Die canvassen, ze zijn echt geweldig mooi !!!

En leuk de beurs, ik wilde wel
maar sja, de treinen reden niet
Iris zei…
wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt.
Leuk idee om voor je moeder net zo'n canvas te maken! Hij is prachtig geworden!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!