Doorgaan naar hoofdcontent

Goedemorgen!

Wat een zondag! Hier is het heel erg nat buiten... Bleeh nouja lekker rustig aan doen!
Pasen is weer voorbij, en het was een gekke week... Veel gebeurd en druk geweest met van alles en nog wat.
Voor mijn vader zijn verjaardag had ik vorig jaar een canvas gemaakt, maar die heb ik stiekem weer meegenomen en nu een ander gemaakt en dezelfde voor mijn moeder, zodat ze leuk naast elkaar kunnen hangen! Veel leuker toch?!




Gister ben ik naar Rijswijk geweest met een vrijkaartje die ik had gewonnen bij Tessa met deze lo: ( opdracht: maak een lente lo )
Ik ben even snel geweest met Barbara, Daniëlle en Daphne en heb heel veel gekocht! Allemaal leuke dingetjes, maar goed dat ik niet zo lang ben geweest!

Ik doe ook mee aan de wedstrijd van Bag of memories! Dit is mijn ingezonden lo:
En vandaag ga ik me proberen voor te bereiden op de bruiloft van morgen van Jennifer en Jaap! Ik heb het fotoboek van het vrijgezellenfeest af en beetje gescrapt en nu de laatste dingen!



Iedereen een hele fijne zondag!!!


Reacties

Rianne*Z zei…
Oh wat een mooie dingen heb je gemaakt Miranda! Die canvassen zijn super! En al je layouts ook! Een hele fijne zondag!
Hanneke zei…
Wat een prachtige canvassen zeg!!
Mooie lo ook, je hebt ja vast vermaakt op de beurs!

XxX
Serai Meulen zei…
wauw, die canvassen zijn prachtig!!! zullen ze wel blij mee geweest zijn :).
Die LO's zijn ook weer super!!!!
marlies zei…
die canvassen zijn echt super zeg ! Heb je ook foto's gemaakt van je aankopen ? ben erg benieuwd !
Arine zei…
prachtige canvassen Miranda en ben inderdaad ook benieuwd naar je aankopen dus kom maar op met de foto
Jackie zei…
Die canvassen, ze zijn echt geweldig mooi !!!

En leuk de beurs, ik wilde wel
maar sja, de treinen reden niet
Iris zei…
wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt.
Leuk idee om voor je moeder net zo'n canvas te maken! Hij is prachtig geworden!

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder!
Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?