Doorgaan naar hoofdcontent

Award!

Ik lees net op de blog van Iris dat ik een award heb gekregen!!! Leuk, ben helemaal verbaasd!!
Bedankt Iris!

I was surprised by getting the Arte y Pico now I have to pass this on to five other bloggers that I think deserving this award for their creativity, design or what else and no matter what their language is.
- Each award has to have the name of the author and also a link to her/his blog to be visited by everyone.
- Each award winner has to show the image of the award and put the name and blog link of the person that has given you the award.
- Award winner and the person that has given the award have to show the link of Arte Y Pico blog for everyone to know the origin of this award.
- Last but not least show these rules.Now I have to choose Five very talented ladies:

Jackie: Omdat ze echt mooie lo's maakt, waarvan ik een hele hoop ideetjes krijg, en sinds ik haar 'ken' verf leuk vind! Bedankt nog Jackie!!!

Marlies: Is mijn vriendinnetje en maakt echt super mooie lo's met haar geweldige vakantiefoto's!!

Judith: Ben helemaal verslaafd aan de sketchen van Judith! Moet de laatste nog maken, maar komt helemaal goed! Super lo's!!

Arine: Zoveel creaties die ze zo 'ff ' maakt! Zo leuk! Ze heeft me al meerder keren geholpen met ideetjes en uitwerkingen! Ben ook grote fan van haar kaarten!!!

Meriam: Ik krijg zoveel inspiratie van haar werk, zo gaaf om te zien wat zij allemaal maakt!!! Mooi gewoon!!!

Nou dat waren ze, wat moeilijk zeg!

Verder ben ik even beetje druk met van alles en nog wat, hoop snel wat te laten zien.... Jop is volgende week jarig dus daar ben ik ook mee bezig...
Ik hoop snel wat meer te kunnen vertellen of te showen want ik heb nu niet veel!
Bedankt voor het lezen!
Doei doei


Reacties

Fauve Design zei…
woohoo GEFELICITEERD!
Miranda zei…
Van harte gefeliciteerd Miranda!! Helemaal verdiend toch?!
Anoniem zei…
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zit op je blog even te neuzen (eindelijk eens tijd) en zie dat ik genomineerd ben. Nou zit hier helemaal te glimmen zeg.
Bedankt je bent een schat
Jackie zei…
thnx girl
Dit maakt me dat goed...

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!