Doorgaan naar hoofdcontent

Bleh...

Voel me ellendig, pijn in mijn keel, oren, nek, hoofd en trekt zo door naar mijn rug... Weet niet hoe ik moet staan, zitten, liggen..... Ben zo blij dat het weekend is en Jan nu thuis is...
Maar even wat projecten van de afgelopen week laten zien... Hopelijk komt er snel wat nieuws bij maar nu gaat het echt helemaal niet...
Een babykaartje voor collega die zwanger is: Gefeliciteerd Mariska!

En een lo om op te hangen voor Inge als dank voor de super gave spullen!

Reacties

Marga zei…
Jakkes.........niet fit..................gauw beter worden hoor!!!!!
Leuke LO en kaart heb je weer gemaakt zeg!!

groetjes Marga
Oh, wat vervelend dat je je niet fit voelt, niks aan!!!
Maar je kaartje en LO zien er weer fantastisch uit!!

XxX
Anoniem zei…
Wat een prachtig kaartje en lootje zeg!!! Heel erg mooi.

Beterschap, vreselijk je zo ellendig voelen he :(

groetjes, Nic
Anoniem zei…
wat een super kaartje Miranda ! met die stippen geweldig 1
Jackie zei…
Dat kaartje is echt super schattig !!!

Beterschap meid,
ik heb de laatste week ook steeds aan het eind van de dag Mega koppijn en een pijnlijke nek..
Iris zei…
Jee beterschap zeg! Hoop dat het mooie weer je goed zal doen!

Super gaaf kaartje!
Mooie layout ook weer. Erg leuk met al die bloemen.

Jee wat berg scrapspullen heb je gekregen! Echt niet normaal. Echt super gaaf voor je!
Fauve Design zei…
:( klinkt niet goed meis,beterschap!Wel super leuke dingen gemaakt!
Iris zei…
mocht je je weer wat beter voelen... je hebt een award.. kijk maar op mijn blog :)
Anoniem zei…
so cute !
I love your scrap

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!