Doorgaan naar hoofdcontent

Scrap-dag!

Vandaag was ik op het laatste moment een dag vrij! Heerlijk, zeker nadat we gister de hele dag naar Leiden waren geweest om 3-oktober te vieren! Blijft zó gezellig en voeld zo vertrouwd! Was een lange maar geslaagde dag!
Dus vandaag was het een mooie dag om eens een keer niet zoveel te doen! Heerlijk, was even te lang geleden! De kinderen hebben de hele kamer overhoop gehaald en hutten gebouwd ( jaja zelfs Jop ;-) ) en ik zat aan de tafel te scrappen en te ruimen! Tussendoor kwam Lotte nog even helpen en verven en zo vloog de dag voorbij!

Ik heb zelfs 2 lo's gemaakt!
Eentje voor een uitdaging op het forum van Tessa Tegendraads:
De uitdaging was: gebruik foamstempels en fibers, foamstempels gebruik ik nog wel eens maar de fibers heb ik echt lang moeten zoeken, en flink moeten uitkloppen buiten! ;-)

En eentje voor een uitdaging van Scrap with a twist:
Daar moest je inspiratie halen uit een voetgangers-verkeersbord! Aangezien ik deze foto bovenop de stapel had liggen moest ik deze gewoon gebruiken met 2 poppetjes erbij! Lekker orgineel (-;) ) maar ben tevreden! ( Lotte heeft deze foto op vakantie gemaakt !)
Morgen mag ik wel werken maar hoop morgenavond nog wat te scrappen, heb er weer zin in!!!
Fijn weekend allemaal!


Reacties

Monique zei…
Heel erg leuk dat je je uitgedaagd voelde door het SWAT-team en deze opdracht.
Ik vind je lootje ook erg leuk geworden. bedankt dat je mee wilde doen
Ilona zei…
Zoooo, errug geslagde scraps! Die voor het forum van Tessa had ik daar natuurlijk al gezien, maar ook die voor SWAT is erg geslaagd! Het zou me niks verbazen als je ergens in de prijzen gaat vallen...

groetjes,
Ilona Stempelona
Maaike zei…
Ze zijn weer erg leuk Miranda! Zeer geslaagd en prijswaardig!

gr Maaike
Anoniem zei…
wat een gave lo! hele leuke details!

super dat je meedoet!
R zei…
Hele gave layouts Miranda!!! Lekker dat je weer bezig bent!
Nog een fijne zondagavond :)!
Super zeg!! Gave lo's heb je weer gemakt!!

XxX
Iris zei…
Ooh ooh wat een super gave lootjes heb je weer gemaakt!!!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!