Doorgaan naar hoofdcontent

Wat een slechte...

......blogger ben ik zeg..... Het is veel te lang geleden dat ik wat geplaatst heb! Ik schaam me diep!
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet veel heb gescrapt, ben met 100 dingen te gelijk bezig en soms heb ik gewoon nog steeds geen zin en lig ik om 20.00 uur in mijn bed! Ook heerlijk!

Ik zal hier wat lo's laten zien van de laatste weken, niet zo heel veel....

Gisteravond deze gemaakt van Jop toen hij in het ziekenhuis lag vorig jaar, was zó zielig....
Deze heb ik gemaakt nav een sketch op het forum van Tessa, was al een hele tijd af maar niet tevreden dus nu afgemaakt!Verder ben ik bezig met kleine vogelhuisjes voor in de kerstboom, en nog wat dingen van vilt. Ik ben een receptenboek aan het maken voor op mijn werk en elke keer komen er kaartjes tussendoor die ik weer vergeet op de foto te zetten voordat ik ze op de bus doe...
Ik ben nog heel erg aan het twijfelen over kerstkaarten maken, ik heb echt super mooi papier gekocht maar eigelijk vind ik het zonde! hahaha erg he!

En echt nog super leuk nieuws: eindelijk hebben we een nieuwe camera gekocht!!! Zo blij ben ik ermee! Ik ga me er heel goed in verdiepen en denk dat ik ook wel een cursus wil doen!

Nou ik hoop snel wat meer te laten zien!
Bedankt voor het lezen weer en leuk dat jullie een berichtje achterlaten! :D

Reacties

Anoniem zei…
stuk voor stuk weer super lootjes ! En die camera ???? Helemaal super ! Je wilde hem al zolang hebben, nu je er lekker in verdiepen en lekker veel foto's maken.

liefs Marlies
Maaike zei…
De lootjes zijn weer super Miranda!!!
Romy zei…
Wat een gave camera! Ik ben benieuwd welke foto's je ermee zal maken:)

Je lay-outs zijn weer helemaal super. Heel knap ook hoe je zelfs iets droevigs als een ziekenhuisbezoek tot een mooie scrap kunt verwerken.
Je@net zei…
Ha Miranda, had je inderdaad gemist in Blogland!
Je lootjes zien er weer toppie uit joh!
En die camera.....WAUW....daar zul je vast veel plezier aan beleven! Zou ook zeker zo'n cursus gaan volgen! Veel succes!!
marjan zei…
Hoi Miranda,ben al een poosje niet op je blog geweest..mooi werk heb je weer gemaakt !
En een gave camera heb je gekocht.Ik doe het maar met mijn simpele panasonic,snap ik ook nog steeds niet helemaal :)
En zaterdag moet ik helaas werken,was helemaal vergeten om dat te regelen...ben de laatste tijd wat minder met de scrap bezig.
Maar het zal vast nog wel een keer een forumdag komen en dan ben ik er zeker bij !
Heel veel plezier !!
Bianca zei…
Wauw je lootjes zien er super uiot zeg... enne leuk he zo'n nieuw hebbedingetje (camera)heel veel plezier er mee.... groetjes Bianca

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!