Doorgaan naar hoofdcontent

Award!!

Goedemorgen allemaal!
Ik ben een tijdje niet geweest maar heb alleen maar leuke dingen gedaan!
We zijn het weekend naar de Beekse bergen geweest en wat hebben we genoten! Met zijn 4tjes in een huisje, naar het safari park geweest en gezwommen!
Ook nog even snel naar de Creatie gereden om even te kijken en natuurlijk wat te kopen!
Ik heb 'maar' 800 foto's gemaakt dus jullie zullen er vast wat van terug zien in mijn komende lo's of zal het een minialbum worden?? Even geen idee nog...
Ik heb ook 2 awards gekregen van Jolanda en Maaike:
Heel erg bedankt meiden! Leuk!!!!
Nu moet ik ze doorgeven maar omdat ik jullie allemaal geweldig vind en bij iedereen inspiratie vandaan haal geef ik ze aan jullie allemaal!!!! Gefeliciteerd!!!

Vandaag ga ik een dagje scrappen bij Marlies, ik heb er zo'n zin in! Het is alweer even geleden en ik heb een hoop ideetjes!!
Dus het is de bedoeling dat ik snel weer wat kan laten zien!
Iedereen nog een hele fijne week en bedankt voor de leuke berichtjes!!!! Super!

Reacties

Anoniem zei…
Ow wat een leuke huisjes zeg, met die prints ! Heerlijk dat jullie zo genoten hebben.

En ik heb ook zo'n zin in vanmiddag. Ik heb ook volop ideeen, en heb zo'n zin om weer eens lekker te kletsen zonder de mannen ;-)

L:iefs
Romy zei…
Wat gezellig; een weekendje Beekse Bergen. Het blijft altijd een van mijn favoriete parken. Wat zullen jullie genoten hebben:)

En echt een geweldige foto, die met die ezel:)

Veel plezier vandaag. Ik ben benieuwd wat je gaat scrappen, als daar naast het kletsen nog tijd voor is;-)

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!