Doorgaan naar hoofdcontent

Hihihi

Nou ik heb heel wat moet praten hier om de foto's op mijn blog te mogen zetten maar het mag! Jan vind het hele stomme foto's maar we hebben zo'n lol gehad!!! Het is alweer eventjes geleden hoor maar moest ze gewoon scrappen!
ik heb deze lo gemaakt nav de sketch die Judith heeft gemaakt! Zo leuk zijn die! Kom op Judith ik ben toe aan een volgende! :D
En deze heb ik gemaakt voor de wedstrijd van het BOM forum! Het woord is cute/ schattig!
Op de foto had ik ineens mijn vriendinnetje Elise aan de telefoon en dat waren zulke lieve geluidjes!


Bedankt weer voor het kijken en een fijn weekend allemaal nog!!

Reacties

Jackie zei…
Jij ook een heel fijn weekend...

Vind die ene layout echt TE schattig...
En de andere TE grappig, hahaha
Zijn allebei helemaal top
Romy zei…
Haha, leuke foto's. Je layout is ook heel mooi geworden. De layout met Elise vind ik erg schattig. Mooie kleuren zo bij elkaar.

Nog een heel fijn weekend!
marlies zei…
en ja hoor, weer gelukt... de tranen druppen... Vind de lo helemaal super !

Die van jou en Jan is ook geweldig !

liefs
Bianca zei…
beide zijn weer super je hebt echt een leuke stijl... wat een cuty de foto zeg.. fijn weekend groetjes Bianca
MvM-design zei…
Vind je LO's helemaal prachtig!!
Je@net zei…
Wat een leuke lootjes Miranda!
Goed weekend!
Maaike zei…
Jemig de pemig... ik kan dat tempo van jou niet bijhouden hoor. Wat heb je toch weer een superdingen gemaakt! Helemaal geweldig!
Chantal zei…
JAAAAA ik vind ze allebei helemaal geweldig!!!!!
Iris zei…
Ooh wat een leuke, grappige layouts. Die van jou en je man.. kan me er iets bij voorstellen dat hij t er eerst niet mee eens was, maar ach ik vind hem erg leuk hoor! Lekker maf doen moet kunnen toch?!
Enne die andere is ZO schattig! En een mooie papiertjes heb je gebruikt. Lijken wel stofjes. Heel leuk dus weer!
nora zei…
Ziet er leuk uit Miranda!Groetjes Nora
Liesbeth zei…
Leuke layouts!
groetjes Liesbeth
Lischa zei…
Hoi Miranda

Mooie layouts weer en erg grappig de eerste en de 2e natuurlijk heel schattig,mooie kleuren combinaties heb je gebruikt ,past allemaal heel erg mooi bij elkaar.

Topppie weer

groetjes jolanda
Geweldige Lo's!!

Ik vind dat rood-wit-blauwe kleuren gebruik ook heel erg leuk!

XX Tessa
Birgit zei…
Heel erg leuk! Echt lachen die eerste en die 2e, ja super lief! :)
Lisan zei…
Hoi Miranda, ik ben via vrienden op jouw site gekomen.
Wat maak jij leuke LO's zeg!

Groetjes lisan

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!