Doorgaan naar hoofdcontent

Online crop en pasen!

Gisteravond heb ik meegedaan op het BOM forum met een online crop! Meestal is dat niets voor mij en lukt het me niet om te scrappen en te kletsen maar volgens mij ging het gisteravond wel lekker!
Vooral het scrappen!
Ik was gewoon optijd klaar en ben erg tevreden! Jammer dat je een lo nooit zo goed op foto krijgt... ( tenminste ik dan! ;-) )
Deze is het geworden en de foto is best speciaal voor mij! Mijn schoonmoeder is helemaal verliefd op rozen en heeft bijna alles ervan, vandaar deze broche, past precies bij haar!








En verder zijn we hier in huis druk met voorbereidingen van een nieuwe schutting in de tuin en ben ik de kapstok aan het verven! Van grenen naar wit! Eindelijk de stoute schoenen aangedaan!
En we zijn weer in de paassfeer hier! Lotte heeft dit keer de takken versierd en hij is weer erg vrolijk!
Is het bij jullie ook al voorjaar of ben ik gewoon weer erg vroeg?
Nou iedereen weer bedankt voor het lezen en een fijne week nog!






Reacties

Romy zei…
Ooh, je layout is gaaf zeg! Mooi dat nostalgische sfeertje. En de details, waaronder het roosje, zijn ook prachtig.

Jullie huis is zo te zien helemaal in de paassferen. Mooi hoor! Wij hebben dit jaar roze paastakken. Paps is er niet al te blij mee, maar dit keer waren de meiden in huis aan de beurt;)
Judith zei…
Wat een prachtige Lo weer, en je weet het he, van dat workshopje ;)

Heerlijk die paassfeer!! Hier ook hoor, ik moet alleen nog foto's maken!!

Liefs Judith
Lischa zei…
Erg mooie layout weer miranda
en wat heb je het weer gezellig gemaakt met de paasdingetjes in je huis.
Ik moet nog gaan beginnen ,maar vind het altijd erg leuk die lente deco`s in huis.
nora zei…
Mooie Lo Miranda!!En al helemaal in de paasstijl,ziet er gezellig uit.Fijne zondag,groetjes nora
Je@net zei…
Mooie lo Miranda!
En wat ziet je huis er al gezellig uit zeg! Hier nog niet, maar zal er eerdaags toch eens mee beginnen!
alicescrapt zei…
wat een gave layout en mooi die broche erop!!ik heb mijn huis niet in de paassfeer..zijn aan het klussen..hoop wel dat het voor de pasen klaar is!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!