Doorgaan naar hoofdcontent

Notes

Ik had laatst bij P&P heel erg gaaf papier gekocht van KI Memories! Zo mooi, lekker glitter maar achteraf schrok ik zo van de prijs.... Geeft helemaal niets maar wilde er niet zomaar mijn mes inzetten! :D
Dus heb ik dit magneetbord voor Lotte gemaakt! Kan ze het leuk op haar kamer hangen en al haar briefjes erop hangen... Ik vind hem geslaagd en nu afwachten wat Lotte er zelf van vind!En gisteravond heb ik deze lo gemaakt:Jop is helemaal gek op Bumba! Deze sleept hij echt overal mee naartoe, maakt niet uit waar... In zijn bed, met eten, naar de peuterspeelzaal en tijdens het spelen....
Lekker druk en fel papier wat ik goed bij de foto vond passen!

Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer!

Reacties

Jolanda zei…
Wat is dat magneetbord super geworden!! Ze zal er vast heel blij mee zijn! Je layout is ook super geworden!

Groetjes Jolanda
Unknown zei…
Dat heb je dan als je verliefd word op een VELLETJE papier pfffffff maar ze gaat het vast leuk vinden.En je lo is ook weer te gek geworden
gr,Lean
Romy zei…
Je magneetbord is heel leuk. Perfect voor op de meisjeskamer. Daar zal Lotte vast heel blij mee zijn.

Je layout is helemaal super. Stoer papier is dat ook.
Hoi Miranda,
Je magneet bord is echt heel leuk geworden! Wat zal ze daar blij mee zijn! Leuk idee voor mijn meissie d'r kamertje!
En je LO is ook weer super!
Liefs, Marit.
Iris zei…
weet je, als Lotte het magneetbord nou niet mooi vindt weet ik wel iemand hoor ;) Heel gaaf!
Enne je lo van Bumba, heerlijk met die felle kleurtjes. Ook de lo uit je vorige post erg gaaf met al die laagjes papier.
Nog gefeliciteerd met Lotte. Wat een knappe meid zeg! Leuke traktatie en heel gave tasjes voor de juffendag. Wij hebben over 2 weken juffendag. Ben benieuwd of wij ook zoiets moois zullen krijgen!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!