Doorgaan naar hoofdcontent

Gewonnen!

Ik kreeg een mailtje van Romy dat de uitslag bekend was.... En? Kijk maar hier, ik heb gewonnen!!!
Had ik niet verwacht maar ben er wel blij mee!
Ik heb gister meteen een bestelling gedaan bij Romy en kan niet wachten om met mijn prijs aan de slag te gaan! :D
( over de foto op de lo: mijn moeder vond het zo raar dat ze een stippenjurk aan had??? Wat blijkt nu..... Er zitten allemaal spetters glimmermist op de foto! Stom zeg!!!! Gaat er ook niet meer af, en durf niet te veel op de foto te boenen, iemand tips??? Ik ben voortaan nog voorzichtiger met de foto's! :D ) En deze lo heb ik van de week gemaakt! Lotte die jarig was die dag! Klaar voor haar feest! Ik moet alleen nog even de journaling opschrijven, maar al mijn pennen zijn op....

Nou bedankt weer voor het kijken!
Iedereen nog een fijne week!

Reacties

Lean zei…
Hihii nou ja ze staat er gestipt op zeg maar gefeliciteerd en Lotte haar lo is ook weer super.
gr,Lean.
*~Patries~* zei…
Gefeliciteerd met je winnende lo
en mooie lo ook van Lotte!

*Kus Patries*
Sylvia zei…
Gefeliciteerd!! Het is dan ook een hele leuke lo. Ook die van Lotte is weer erg leuk!
Romy zei…
Het is ook een supermooi lootje! En een stippenjurk is toch ook mooi, hihi. Je layout van Lotte is ook alweer zo leuk. Lekker roze, daar hou ik wel van:)
Miranda zei…
Gefeliciteerd! En terceht het is een mooie lo. Jammer van die spetters... maar helaas!
Bianca zei…
GEFELICITEERD, is ook wel logisch dat je gewonnen hebt want hij ziet er prachtig uit en wat jammer van de stippen, het lootje van lotte ziet er zoals altijd weer prachtig uit fijne dag meis...
*Rianne* zei…
Gefeliciteerd Miranda!! Het is ook een prachtige lo! En een mooie lo over Lotte zeg :D! Fijne week!
Esmeralda zei…
Tja ik houd van stippen! Super echt allebei! En wat leuk dat Lotte wilde "poseren"!! Chimene heeft nu helaas d'r periode van mammmmmm moet je nu alweer een foto maken. Dat doe je nu altijd!!
Moest zelfs bij de sint op schoot toen hij Chimene dat hoorde zeggen!

xxxjes
ps is de ketting al om geweest?
Charlotte zei…
Gefeliciteerd Miranda! Het is dan ook wel een beauty van een layout hoor! En die van Lotte: Prachtig!!! (5 alweer... pffff).

xxx
Chantal zei…
Gefeliciteerd!!
en ik vind beide LO geweldig
Jackie zei…
Gefeliciteerd, ik vind hem echt super leuk...

En die andere ook,
heerlijk vrolijke meisjes die jarig zijn layout
Iris zei…
Jaaaa! Ik had gezien dat je gewonnen had. Super hoor!
Enne zonde van de inkt op de foto. Maarre stippeltjes jurken zijn in de mode, toch?! ;)
Zou stoppen met boenen. Volgens mij gaat het er toch niet af.

Je lo van Lotte is ook weer erg leuk. Heerlijk met zoveel frutsels erop!

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei