Doorgaan naar hoofdcontent

Kaartjes!

Van de week deze 2 kaartjes gemaakt! Ze hebben denk ik geen uitleg nodig he?! ;-)
Gelukkig weer een zwangere om ons heen en een collega is oma geworden! Verder niets gescrapt... Vrijdag ga ik een hele dag met een paar meiden scrappen en heb er zo'n zin in!!
Het is hier eindelijk weer wat rustiger in huis ! Vanaf begin december hebben we veel bij mijn schoonouders gezeten ivm operatie van mijn schoonvader! Hij is inmiddels bijna zo goed als hersteld en gaan nu weer meer onze eigen dingen doen!
Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor alle steun en hulp die we gekregen hebben in de vorm van kaartjes, telefoontjes, sms'jes enz enz.....
Vooral mijn ouders!
Jullie zijn schatten!

En nu op naar écht een heel gelukkig maar vooral gezond 2010!!!

Reacties

Miranda zei…
Mooie kaartjes MIranda. En fijn adt de rust nu weer een beetje terug keert!
Unknown zei…
Mooie kaartjes weer en lekker dat het weer wat rustiger aan gaat allemaal.
gr,Lean.
Romy zei…
Hele mooie kaartjes allebei! Lekker vrolijk! Goed om te horen dat het nu wat beter gaat met hem. En veel plezier vrijdag, geniet er lekker van!
Chantal zei…
Geweldige kaartjes zeg!!!!
Johanna zei…
Mooi zeg! Vooral die grote roze strik, daar hou ik enorm van.
Fijn dat je alles weer op orde krijgt, geniet en pluk de dag!

Liefs, Johanna
R zei…
Wat een mooie kaartjes Miranda!! Fijn dat je schoonvader bijna hersteld is! Veel plezier vrijdag!
Anoniem zei…
Wat een mooie kaartjes .
En dat wij voor jullie klaar gestaan hebben is toch heel normaal.(dat we schatten zijn weet ik toch haha)
En in zo,n situatie leer je pas echt je goede vrienden en vriendinnen kennen.
veel plezier vrijdag.
Groetjes Mams
Manon zei…
super leuke kaarten zeg!
groetjes manon
marlies zei…
super kaartjes weer ! vind het lettertype van oma echt super gaaf ! met de sil ?

liefs
Unknown zei…
Hoi Miranda gebruik de blommen maar lekker hoor heel leuk om te doen.
fijn weekend en scrapze.
gr,Lean.
nora zei…
Leuke kaartjes heb je gemaakt Miranda!groetjes Nora
Anoniem zei…
Nou meid, ben blij dat de rust wat terugkomt en dat je weer tijd hebt voor je eigen gezin en vooral jezelf. Gelukkig heb je steun gehad van de juiste mensen.
Vrijdag was supergezellie en ben benieuwd naar je eindresultaten.
Gr, Barbar@

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!