Doorgaan naar hoofdcontent

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei

Reacties

MvM-design zei…
Heyyyy GEFELICITEERD!! Wat een fantastische traktatie heeft Jop daar zeg, super!
Fijne dag vandaag :)
Romy zei…
Gefeliciteerd met Jop! Die traktatie ziet er superstoer uit. Heel veel plezier vandaag!
Miranda zei…
Hiep hiep hoera voor de jarige Jop!
Gefeliciteerd en een hele fijne dag!
Charlotte zei…
Whaaa... is het alweer drie jaar geleden??? Jee... wat gaat het hard. Alsnog heel erg gefeliciteerd met jullie grote kleine man! Supertraktaties heb je gemaakt!

xxx
Lischa zei…
Hiep hiep hiep hoera voor Jop

Van harte gefeliciteerd met Jop Miranda
maak er een leuke dag van met zijn allen

leuke traktaties te gek

groetjes jolanda
Manja zei…
Gefeliciteerd met Jop!
En wat een leuke traktaties!
Unknown zei…
Gefeliciteerd Jop en ik hoop dat je lekker verwend word.
fijn e dag groetjes,Lean
Jolanda zei…
Gefeliciteerd!! Wat een prachtige traktatie is dit zeg!!

Groetjes Jolanda
marga zei…
Van harte gefeliciteerd met jullie kanjer.
Enne............geen dank, was eigenlijk zo gemaakt :)

groetjes Marga
Manon zei…
ohw wat een gave tractatie!
En gefeliciteerd he!
Groetjes Manon
Iris zei…
Phoe wat een zware kerel was die Jop zeg! Ik geloof niet dat onze kleine uk dat geboortegewicht gaat halen.
Tja de jaren vliegen voorbij hè. Zeker als je zegt dat hij over een jaar al naar school gaat.... niet aan denken en extra veel genieten!
Ik vind de traktaties super!
Enne proficiat met je kereltje natuurlijk! Hele fijne dag,
Annelies zei…
Gefeliciteerd met je zoon! De traktaties zien er leuk uit!
Chantal zei…
Gefeliciteerd met jullie grote knul.
En wat een super traktatie zeg!!
Unknown zei…
Wat een lekker knulletje!
Gefeliciteerd!

Leuke traktatie ook! Top!
Je@net zei…
Gefeliciteerd en wat een gave traktatie zeg!!
Romy zei…
Er staat een verrassing voor je op mijn blog: http://scrapstuffandmore.blogspot.com/2010/04/baby-girl-award.html
irene zei…
Gefeliciteerd Miranda en wat een gave traktatie heb je gemaakt. Ik kan me voorstellen dat Jop er blij mee is en erdoor helemaal in de piratensfeer is. Ahoy!! groetjes Irene
Manon zei…
hej miranda hoe was het uitdelen van de traktaties verlopen?
Er ligt een award op je te wachten!
Groetjes Manon
Bianca zei…
gefeliciteerd met jop en wat heb je weer leuke dingen gemaakt om uit te delen super.....

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!