Doorgaan naar hoofdcontent

Goedemorgen!!

Goedemorgen deze maandag! De eerste 'gewone' dag weer na 2 weekjes vakantie! Jammer, maar ook wel weer lekker! Beetje normaal ritme weer.....Maar we hebben ons prima vermaakt en de weken zijn alsnog voorbij gevlogen!
Zaterdag ben ik een dag bij Arine wezen scrappen met Barbara, Marlies, Nicol, Irene, Judith en Marga! Wat heb ik gelachen zeg!!! Het was een reuze gezellige dag en ik kwam thuis met een lo die af was!!!! Zozo!
Gister heb ik de andere 2 afgemaakt! Was dus een scrapperig weekend! Heerlijk!!!
Nu ben ik heerlijk een paar dagen vrij en ben echt van plan heel veel te doen want ik heb mijn scrapzin weer helemaal terug!




Bedankt voor alle leuke berichtjes en tot snel! D:
Doei doei

Reacties

Romy zei…
Wauwie, die zijn wel heel erg mooi! Vooral de tweede: heerlijk nostalgisch, maar toch met een beetje kleur. Altijd leuk zo'n scrapperig weekend:) En veel scrapplezier de komende dagen!
Ilonka zei…
Whow zeg die zijn prachtig echt schitterende lootjes.

groetjes Ilonka
Maaike zei…
He, natuurlijk mag je mijn ideetjes jatten... Ik voel me vereerd!!!

Enne... je lootjes zijn ook weer super!
Lean zei…
GAAAF zijn ze vooral de eerste vind ik helemaal jij en de derde vind ik persoonlijk het mooist en 82 zuchttt wat een tijd geleden weer he.
groetjes,Lean.
Liefs Inge zei…
Wat heb je van het weekend weer heel veel mooie gemaakt.
Veel succes en plezier deze week
marga zei…
Hihihihihi..........het was echt leuk!!!
Heerlijk hoor, we moeten niet te lang wachten!!
Miranda zei…
Moooi!!! Vond het erg jammer dat ik er niet was. Hopenlijk de volgende keer wel weer.
Liesbeth zei…
Wow wat een mooie layouts weer!
groetjes Liesbeth
mooi hoor, je bent goed bezig!

groetjes melanie
Charlotte zei…
Wauw wauw wauw... wat maak je toch mooie dingen! Ik vind ze stuk voor stuk prachtig Miranda! :)

xxx
Wauw!!! super mooie lo!
Arine zei…
Geweldige layouts en het was supergezellig. Kijk al uit naar eind juli

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht:

En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*)


Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook?
Bedankt voor het langskomen!