Doorgaan naar hoofdcontent

Mini!

Ik had gezworen om nooit meer een mini te maken!!! Zooo niets voor mij.... Ik heb altijd moeite met het 'aankleden' ervan!
Maar zondag ben ik samen met Arine aan een hele leuke mini begonnen met tags erin! Ik vond het zo leuk, alleen toen ik het van de week ging afmaken begreep ik weer waarom ik het gezworen had....Maargoed, alles afmaken! En dit is een mini voor mijn vader geworden!







Gister waren we wéér een dagje op de camping om alle laatste spullen op te halen en toen heb ik het gegeven! Hij was er erg blij mee!
Ik ben met mijn moeder nog even naar P&P gereden! Heerlijk, gewoon even 'kijken' ! hihih ken je dat?!
Mijn moeder had een geweldig idee om vast iets uit te zoeken voor mijn verjaardag! Duurd nog even maar wie weet zag ik iets..... En dat is erg....... Dan sta ik daar, en heb ik geen idee wat ik zou willen.... Het meeste van het gereedschap heb ik al, en om nou allemaal papiertjes uit te zoeken.... Maar toen kwam mijn moeder met het blok van Tilda aanlopen: jaaaa super!!! En 2 hele mooie ponsen! Pa en ma nogmaals heel erg bedankt!!!

Dit is de basis van mijn travel! Helemaal naar het idee van Marlies: Bedankt he?!
Ik ben nu foto's aan het bestellen en hoop snel erin verder te gaan!




Ik kreeg van meerdere mede-bloggers deze awards toen ik op vakantie was! Allemaal heel erg bedankt!!! Erg lief!!!
Ik geef ze aan jullie allemaal door! Gefeliciteerd!!!





En nu ga ik genieten van mijn laatste vakantie dag! Morgen weer aan het werk!
Iedereen fijne vakantie en een heel fijn weekend!!
Doei doei

Reacties

Unknown zei…
Snif je vakantie al weer voorbij.Je mini is helemaal geweldig geworden.Zie je zo eng is het niet.
Geniet nog lekker van het weekend.
groetjes,Lean.
MvM-design zei…
Gaat snel he zo'n vakantie!! Bah bah!

Owww leuk naar P&P en dan lekker kunnen uitzoeken, ben benieuwd naar de Tilda crea's ;)))
Fijn weekend!
marlies zei…
wow helemaal geweldig je mini MIranda ! en leuk dat je vader zo enthousiast was.

ben ook op zoek naar papier voor een travel (hihihihi)

nou geniet nog even lekker van je middag en voor morgen werk ze !
Romy zei…
Wat jammer dat je vakantie voorbij is, maar je kunt in ieder geval wel zeggen dat je heerlijk van je vakantie genoten hebt:) Zo te zien gaan mini's je supergoed af; deze vind ik in ieder geval errug gaaf geworden! En je travel journal ziet er ook al heel leuk uit.
Unknown zei…
Toch vind ik de mini helemaal super! Een hele mooie gave herinnering!

En ben benieuwd naar je travel!
Arine zei…
De mini is helemaal geweldig geworden hoor. Ik vind de aankleding ook moeilijk hoor want je moet het toch ook met kleinere fotootjes doen enzo. Je travel is ook gaaf ben heel benieuwd als ie af is.
Milnie zei…
heeeeeeel herkenbaar! ook ik ben niet sterk in het aankleden, maar ik vind jouw mini echt prachtig hoor!
Miranda zei…
Wat heb je een mooie dingen gemaakt. Ziet er allemaal super uit!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!