Doorgaan naar hoofdcontent

En toch.....

....is het wel weer erg leuk als alles staat, hangt en brand....
Ik had de dag na het vertrek van de sint al alle kerstspullen neergezet behalve de boom.... Ik had er echt geen zin in... Jan wilde al meteen een dokter bellen en de kids bleven zeuren dat het wat kaal was zonder boom.... Ok! Gister is de boom gekomen en nu hij eenmaal staat ben ik er ook wel weer erg blij mee! Wat een gezelligheid kan iets van 180 cm geven! :D

Met een paar meiden hebben we een Sintrak gedaan! Ieder trok een lootje en moest cadeautjes kopen en een gedicht en kaart maken!
Sint Marga was mijn sint en ik ben er erg blij mee!!!

Een kaart gemaakt in opdracht van een collega:

Deze kaartjes heb ik voor een andere collega gemaakt, zij heeft een kerstdiner al en wilde in de style van haar huiskamer een klein kaartje voor op tafel:

Rood met witte theedoos:


En dit boek heb ik nav een geboortekaartje gemaakt! Was een perfect geboortekaartje om na te maken!
Erg leuke uitdaging!!!



En dat was het weer voor deze keer!
Bedankt voor het lezen en iedereen vast een fijn weekend!!!
Doei doei

Reacties

Unknown zei…
gave creaties weer en een mooi gepimt huis..hihihi.
groetjes,lean
Zoho, jij bent echt lekker bezig geweest, je kaartjes zijn leuk, de cadeau's die je hebt gekregen zeker ook en je huisje al helemaal. Groetjes, Jeanet
Annelies zei…
Toch wel gezellig he, de kerstboom in huis....
Romy zei…
Wat een mooie kerstboom! Het ziet er inderdaad heel gezellig uit zo:) Leuk idee, zo'n sintrak! En je kunt weer even aan de slag, zo te zien;) Je kaartjes zijn allemaal supermooi! Ik blijf die muisjes een leuk idee vinden. En het doosje en album zijn al helemaal super!
Anke zei…
Een kerstboom is toch ook heel leuk. Je kaartjes en vooral je theedoos is prachtig.
liefs Tessa
Bianca zei…
Ik ben zo verliefd op jouw huisje hmmmmmm hier zie ik me zelf ook wel wonen hahaha.
En orachtige creaties wat je weer gemaakt hebt....
fijne dag alvast en geniet ervan liefs Alex en Bianca
sam zei…
wat een gave dingen maak je! kwam via via op je blog en heb even geneusd maar vind het allemaal erg leuk!
Manja zei…
Wat ziet je huisje er gezellig uit!
Ik ben ook heel de dag in de weer geweest, maar als ik dan jouw mooie foto's zie, vind ik het toch maar weer matig bij mij;)
En dan heb je ook nog eens niet stil gezeten qua kaartjes en theedozen! Helemaal super!!
Groetjes Manja
Unknown zei…
Mooi zwanger kaartje!

En... je huis ziet er gezellig uit zo hoor!

Goed weekend nog verder!
Wat een heerlijke kerst-sfeer in huis... hier moet alles nog, eerst maar eens even rust en orde in huis, dan kan de boom erin...

je hebt ook weer erg leuke dingetjes gemaakt: super hoor!

xx Tessa
Chantal zei…
mooi hoor!!
Wat voor thee dozen gebruik jij eigenlijk?? wil er ook 1 maken voor een kadootje.

xxx

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!