Doorgaan naar hoofdcontent

All I want ...

.... for christmas is you!!!
Eindelijk!!! Mijn lo is af!!! Ik ben er bijna 3 dagen mee bezig geweest! Elke keer iets eraan doen, lopend knippen en staand scrappen! Geeft niet, zo kan ik toch wat scrappen, ondanks de pijn in mijn rug... Het is echt lang geleden dat ik een lo heb gescrapt!
Deze foto's zijn 11 jaar geleden van Jan en mij! Lief he?! ;-)



En een tijdje geleden had ik dit kaartje gemaakt voor een scrapvriendinnetje die een heel lief zoontje heeft gekregen!



Bedankt voor het kijken weer en hopelijk tot snel!

Reacties

Wat een gelwedig layoutje, wel jammer dat je nog steeds zo last van je rug hebt hoor :-(

xx Tessa
Romy zei…
Wauw, wat een mooie layout is dat! En ook wel heel bijzonder om zulke foto's van jullie samen te hebben:) Het kaartje is mega-schattig. Ik vind het idee van een blisterverpakking met muisjes zo goed gevonden.
Unknown zei…
hele mooie lo super kleurtjes en gave old foto's lief kaartje ook.
Beterschap met je rug groetjes,Lean
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wat een gaaf kaartje!
Als Nadé een jongetje was geweest zou ze ook Senn geheten hebben! ;-)

xoxo
Vergeet ik nou helemaal te zeggen dat je lay-out ook super is natuurlijk! Leuke opbouw ook!
Arine zei…
Geweldige kaart en die layout natuurlijk ook, goed van jou om lekker de oude foto's te scrappen
Unknown zei…
Leuk om toch met zulke "oude" foto's te scrappen! Heerlijk! Mooi verwerkt ook!

Leuke kaart voor de kleine jongen!

Fijn weekend!
(met hopelijk niet zoveel rugpijn...)
marlies zei…
vind hem echt super gaaf geworden je lo Miranda !


en je kaartje is gewoon schattig !
Anoniem zei…
Een mooi lo, echt een wauw effect :-)
Je kaartje is ook leuk zo met de blauwe muisjes.
Hoop dat je rug snel wat beter wordt!!
Groetjes Sylvia
Manja zei…
Ik vind je LO echt prachtig! De kleuren, de opbouw, kan er naar blijven kijken! Het kaartje is natuurlijk ook weer helemaal top!
Knutselfreak zei…
Schitterende LO! En geweldige kleuren. Je kaart is ook super en wat een leuk idee om er een verpakking voor te gebuiken.
Heb je mijn mailtje nog ontvangen?
Groetjes,
Selma
Judith zei…
Wat een prachtige Lo is het geworden!! En je kaartje voor Nicol is echt te schattig!!

Groetjes juut
Lischa zei…
Wauw super lootje zeg echt heel erg mooi ,het resultaat mag er wezen hoor ondanks dat je hem bijna helmaal staandend hebt gescrapt.heel mooi
Sterkte met je rug,helaas loop ik hier ook regelmatig mee te kampen,knap lastig en vermoeiend

beterschap

groetjes jolanda
Jolanda zei…
De layout is echt super mooi geworden en hopelijk gaat het snel beter met je rug. Dat kaartje is echt super schattig geworden!!

Groetjes Jolanda

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!