Doorgaan naar hoofdcontent

Taarten?!

Wat zijn kaartjes maken eigelijk leuk he?! Ik vind het toch wel erg leuk om even tussendoor te doen. Alleen blijf ik het vreemd vinden dat ik de ene in 15 minuten af heb en de ander doe ik een hele avond over.... Hebben jullie dat ook?


Van de week ben ik samen met mijn vriendin aan de slag gegaan om cupcakes te maken voor haar verjaardag! Zij heeft al meerdere malen verteld hoe leuk het is maar ik wilde het allemaal niet horen! Echt niet, ik ga echt niet nóg een hobby uitoefenen! Maargoed...... ik ben geloof ik wel om! Zo erg!!! Het is zoooo leuk!!!! Het is inderdaad net scrappen maar dan op een cupcake! Nu wil ik natuurlijk ook een taart maken! Ik ben er helemaal verliefd op geworden dus hoop eerdaags een taart te showen! Eerst maar even kijken naar de spullen!


Ook mijn stof is weer uit de kast gehaald! Na een lange tijd heb ik eindelijk het beloofde dekbedhoesje gemaakt voor een vriendin... De volgende voor iemand anders is in de maak maar het gaat allemaal niet zo snel als ik wil met mijn rug.... Ach rustig aan....


Nou dat was het weer voor deze keer!
Iedereen een hele fijne week en bedankt voor het kijken!

Doei doei

Reacties

Natasja Vink zei…
Wat een leuke kaartjes, ook ik heb er wel eens last van het ene kaartje 15 minuten en de ander soms wel 3 uur. Je cakejes zien er heerlijk uit
Romy zei…
Dat klinkt heel herkenbaar: ik ben ook de ene keer in no time klaar en bij de volgende kaart ben ik wel een paar uur bezig. Meestal helpt het wel als ik meerdere kaarten achter elkaar maak: dan heb je toch al de goede spulletjes op tafel liggen en gaat het bij mij vaak een stuk sneller. Hoe dan ook, je kaartjes zijn supermooi! Net als het lakentje en de heerlijke cakejes!
Jackie zei…
Ben jaloers, zucht...
had ik maar even net zo veel energie als jouw.. Want plannen genoeg..
Over een kaartje doe ik altijd een hele avond, dat zit nog steeds niet echt in mijn vingers, hahahaa..

Vind jouw kaartjes, top !!
Enne pas maar op, weer een nieuwe hobby, je hebt nu echt te weinig tijd in een dag waarschijnlijk...
Gelukkig ben ik een ramp in de keuken en weet ik dat van me zelf, dus begin er gewoon niet aan, hahaha
Knutselfreak zei…
Kaartjes maken is zo wie zo mijn ding niet, dus ik vind het helemaal geweldig als andere het wel kunnen. Zoals jij bijvoorbeeld...ze zijn super! En wat een heerlijke cupcakes. Ben benieuwd naar je taart ;) Sterkte met je rug.
Groetjes,
Selma
Manja zei…
Oh, wat zien die cupcakes er lekker uit zeg! Ik heb ook het een en ander aangeschaft, maar bij mij komen de cakejes niet eens mooi uit de oven, dus laat staan versieren!
Tja, ook ik ben of heel lang of juist heel kort met kaartjes bezig hoor!
Groetjes Manja
Nonnie zei…
Hoihoi!

Gaaf lakentje ook weer hoor! Ze zal er wel erg blij mee zijn.
En die cupcakes zijn echt super!!
marlies zei…
he heerlijk om weer van je te lezen... super kaartjes en die cupcakes..... gaaaf !!!!!!
je dekentje is ook geweldig !
Johanna zei…
Yummie, die cakejes zien er super uit! (en ja, ik vrees ook dat het leuk is, maar een hobby is hier ook druk genoeg..) en dat van die kaartjes! Heel herkenbaar :D die van jou zijn weer helemaal leuk!!
Groetjes, Johanna
Unknown zei…
gave kaartje weer en mooi dekbedhoesje ook.En yummie cakjes!
groetjes,Lean
Unknown zei…
what a cute cards!! sweet!
Miranda zei…
Wat een leuke kaartjes, ik doe ook over de een langer dan de ander hoor, dus je bent niet de enige.
Wat een lief dekbedhoes heb je gemaakt.

Groetjes Miranda
Unknown zei…
Leuke kaartjes!

Toen ik dat in het verleden ook nog wel eens deed had ik precies hetzelfde. Soms dan zat ik erin en had ik zo een kaartje af... en andere kaartjes pfff... Maar goed dat heb ik ook met scrappen! Als ik dan eventjes bezig ben natuurlijk he!

En wat betreft de taartjes... Ik ben er continu al verliefd naar aan het kijken. Ik wil er niet mee beginnen wegens geldgebrek en weer wat nieuws... (en het feit dat ik niet echt gek ben op taart eten, maar dat is dan misschien maar beter ook...) maar o... o... o... wat ziet het er gaaf uit!

Fijne week, ook voor jou!
Arine zei…
geweldige dingen heb je weer gemaakt. Leuk hoor dat je aan de taarten gaat.
Het is ook zo verslavend maar niet zo goed voor de lijn.
Het is echt niet zo moeilijk hoor de taarten, binnenkort 1 voor Sem maken met een doodshoofd (tsja)
Annelies zei…
Nog steeds last van je rug!! Echt zo leuk he, taarten en cupcakes.. Ik wil binnenkort ook een workshopje doen, denk wel dat ik dan 'om' ben. Leuke dingen heb je weer gemaakt!
Maaike zei…
Oh, dat van die kaartjes... heel herkenbaar... Ik begeef me nog maar net op het kaartjesmaakpad, maar verbaas me er ook over dat ik er soms langer over doe dan het maken van een lo...

Maar goed... Je hebt niet stilgezeten de laatste tijd. Superdingen heb je weer gemaakt!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!