Doorgaan naar hoofdcontent

Joehoe!

Ik ben er nog!!!
Ik moet me schamen, bijna een maand geleden voor het laatst gepost!
Ik heb echt heel veel gedaan en zal jullie wat laten zien!
Natuurlijk weer een taart, ik heb nog een hobby erbij dus moet ook mijn vrije tijd delen, maar tot nu toe is het te doen! :D ( hoewel ik natuurlijk altijd meer tijd wil besteden eraan maar volgens mij heeft iedereen dat... ;-) )

Deze taart heb ik voor onze visite gemaakt die langs kwam, altijd leuk om even wat uit te proberen! :D


Ook ben ik nog druk met workshops geven! Ik ben nog steeds verbaasd dat mensen het zo leuk vinden! Het is natuurlijk ook leuk om te doen maar nooit geweten dat er echt intresse voor was! Zo leuk om de reacties te horen en vooral dat mensen er thuis mee doorgaan! Deze heb ik voor mijn ouders gemaakt:



Voor een vriendin mocht ik een album maken voor haar neefje die pas is geboren! Dit was écht een uitdaging want haar broer woont nu in Ierland en het album moest dus in Nederlandse én Ierse style zijn! Vandaar ook de klavertjes en de leprechaun!
Ik hoop dat ze hem leuk vinden! Mijn vriendin was er blij mee!



Verder nog een lo gemaakt maar kan ik nog niet laten zien, een muziekster maar die mag ik ook nog niet laten zien en ik heb vast nog wel meer gemaakt in die maand maar daar heb ik verder geen foto's van!

Bedankt voor het kijken en ik ga snel jullie blogs weer langs!
Fijne week!

Reacties

Manon zei…
jeetje meid! welkom terug he op het blog :P iedereen heeft het wel is druk toch. En zo te zien heb je je heerlijk vermaakt! Wat een geweldige projecten. En tja ik vidn dat schilderijtje ook echt super gaaf! je brengt me op ideeen!
En natuurlijk die albums ze blijven leuk. helaas ik ben nog niet zwanger..maar anders had je ze echt mogen maken :)

Ga zo door!!
Groetjes Manon
Jolanda zei…
Je taart wow,die is mooi!!!super goed joh!
En je werkjes ook geweldig!
Heeeeeel mooi allemaal!
Fijne dag!
Unknown zei…
album is echt helemaal te gek zo ook je lijstje en een heerlijk taart dus lekker crea geweest zie ik.
groetjes,lean
Romy zei…
Zo te zien heb je verre van stil gezeten:) De taart ziet er overheerlijk uit. Als iedereen ziet dat je dit voor de visite maakt, krijg je vast heel veel mensen op visite de komende tijd;) En het album is supermooi geworden. Een perfecte mix van Nederlands en Iers.En dat frame is ook al zo geweldig. Ik kan me goed voorstellen dat iedereen zo positief is over de workshops:)
Manja zei…
Ik miste je al!
Maar gelukkig heb je niet stil gezeten, je hebt weer hardstikke mooie dingen gemaakt!
Niet meer zo lang weg blijven hoor;)
Jackie zei…
vond je ook al zo stil,
maar dat moet soms toch gewoon ook kunnen hé...
enne dat taarten maken gaat je ook gewoon makkelijk af zie ik, jummie ziet er echt goed uit..

En dat album, GEWELDIG !!! echt een super combi dat hollands met Iets...
Judith zei…
Wat ben je toch een bezig bijtje he!! Maar wel weer hele leuke dingen gemaakt. Nou, hoop dat we elkaar snel weer zien hoor, te lang geleden!!! Kom je ook nog eens aan scrappen toe :P

Liefs Juut
Lischa zei…
mooie taart hoor en ziet er lekker uit
lijkt em leuk die taarten maken,maar begin er maar niet aan :-)hihi kom ik straks helemaal niet meer aan scrappen toe

De rest ziet er ook allemaal geweldig mooi uit
groetjes jolanda
Unknown zei…
lovely cake, the small frame is gorgeus! so cute and soft...love it! and the album..gorgeus!!! absolutely stunning!
Nonnie zei…
Hoihoi,

Ik had er al een paar gezien natuurlijk, maar dat album nog niet. Heeeel erg leuk! Die combinatie is echt super!
Heb je nog wel tijd om van de zon te genieten? Het enige nadeel van dit soort hobby's is dat je het altijd binnen moet doen... Maar ja, het is allemaal zo leuk hè!

Groetjes!
Annelies zei…
Wauw, die taart is echt super. En je moet het niet gek vinden dat mensen jouw workshops leuk vinden hoor, jouw stijl is echt geweldig!!

Liefs,
Annelies
Arine zei…
Eindelijk weer een berichtje (moet ik nodig zeggen haha). Die taart ziet er zoooo lekker uit. Jouw albums ben ik zowiezo helemaal weg van. tot gauw
Johanna zei…
Leuk weer een bericht van je te lezen! En wat een super leuke (en lekkere) dingen staan er in deze post. Vind die taart echt schitterend :)
Groetjes, Johanna
Unknown zei…
en deze had ik nog ffies gemist... ;-) Goed bezig!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!