Doorgaan naar hoofdcontent

Taartjes!

Even mijn blog gebruiken om de taartjes van de laatste tijd te showen!
Deze heb ik samen met Inge gemaakt in opdracht van...
Toto van het zandkasteel:

Taart voor collega die oma is geworden van kayla:


Lotte is vorige week woensdag 7 jaar geworden! Wat een feestje was het zeg! Ik heb voor haar deze stapeltaart gemaakt! Vullingen: witte chocolade en abrikosenjam, monchou met bastognekoek kruimels en kersen!

Op school moest er natuurlijk getrakteerd worden en uiteindelijk zijn het deze zakjes popcorn geworden! Ik had ergens via via een plaatje gezien van popcorn en zo heb ik zelf in picasa de naam en leeftijd erop gezet:


Deze muziekster mocht ik ook voor dezelfde collega maken:


En dit was een secretlo van het BOM forum. Ik vond de foto zo gaaf, echt een 4-daagse foto toen mijn vader vorig jaar meeliep!

Ik heb weer een hoop inspiratie maar eerst nog even dingen doen voor het partijtje van Lotte morgen!

Bedankt voor het kijken!
Doei doei

Reacties

Manja zei…
Wat een mooie taarten weer zeg,en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met Lotte! Je LO is super, lekkere kleurtjes en geweldige foto;)

Groetjes Manja
Unknown zei…
Gefeliciteerd nog met je dochter gave en lekkere taarten ..yummie.
En ook nog mooie andere crea´s ..druk beestje ben je!
doeg...
Anoniem zei…
Nog gefeliciteerd met je dochter! Wat een leuke taarten heb je gemaakt. Ik wou dat ik dat kon, hahah

Je lootje en de rest is ook erg leuk!

liefs,
samantha
Romy zei…
Nog gefeliciteerd met Lottes verjaardag! Wat zal ze blij geweest zijn toen ze die geweldige taart zag:) De andere taarten zien er ook prachtig uit! Net als de ster en je layout trouwens. Gave foto is dat!
Miranda zei…
Wat een gave dingen weer Miranda.
Unknown zei…
Wat een mooie taarten, het water loopt me weer in de mond. Dat kennen ze hier niet hoor, taarten zien er mooi uit soms, maar het smaakt nergens naar en is alleen walgelijk zoet. Hier wordt alleen icing of creme gebruikt met heel veel kleurstof, als je een stukje op hebt is je mond blauw of rood of..... vul maar in. Ik eet meestal de cake op, en de rest laat ik liggen. Kan zomaar ineens verlangen naar een lekker stuk Hollands gebak. Ik bak regelmatig koekjes voor de kerk, we drinken koffie voor en na de dienst, iedereen vindt mijn koekjes zo lekker, maar dat komt gewoon omdat ik altijd roomboter gebruik, hier doen ze dat niet, margarine, olie of shortening (dat ziet eruit als gestold vet)
Gefeliciteerd met Lotte, fijne dag toegewenst
marga zei…
Ben echt jaloers op die mooie taarten!! Jeetje........
Jackie zei…
Ow die taarten, JUMMIE !!!
Met chocovullling, jammer dat ik al jarig geweest ben, hahaha

Ook je ster en layout zijn weer helemaal top !!
Nonnie zei…
Prachtig zijn ze weer zeg! En die LO van die vierdaagse: echt te gek. Dat is precies wat de vierdaagse in houdt. Je schoenen kapot lopen en veel gezelligheid en bier!
Was het partijtje van Lotte leuk? En wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?

X Manon

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!