Doorgaan naar hoofdcontent

Taartjes!

Even mijn blog gebruiken om de taartjes van de laatste tijd te showen!
Deze heb ik samen met Inge gemaakt in opdracht van...
Toto van het zandkasteel:

Taart voor collega die oma is geworden van kayla:


Lotte is vorige week woensdag 7 jaar geworden! Wat een feestje was het zeg! Ik heb voor haar deze stapeltaart gemaakt! Vullingen: witte chocolade en abrikosenjam, monchou met bastognekoek kruimels en kersen!

Op school moest er natuurlijk getrakteerd worden en uiteindelijk zijn het deze zakjes popcorn geworden! Ik had ergens via via een plaatje gezien van popcorn en zo heb ik zelf in picasa de naam en leeftijd erop gezet:


Deze muziekster mocht ik ook voor dezelfde collega maken:


En dit was een secretlo van het BOM forum. Ik vond de foto zo gaaf, echt een 4-daagse foto toen mijn vader vorig jaar meeliep!

Ik heb weer een hoop inspiratie maar eerst nog even dingen doen voor het partijtje van Lotte morgen!

Bedankt voor het kijken!
Doei doei

Reacties

manja zei…
Wat een mooie taarten weer zeg,en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met Lotte! Je LO is super, lekkere kleurtjes en geweldige foto;)

Groetjes Manja
Lean zei…
Gefeliciteerd nog met je dochter gave en lekkere taarten ..yummie.
En ook nog mooie andere crea´s ..druk beestje ben je!
doeg...
samantha zei…
Nog gefeliciteerd met je dochter! Wat een leuke taarten heb je gemaakt. Ik wou dat ik dat kon, hahah

Je lootje en de rest is ook erg leuk!

liefs,
samantha
Romy zei…
Nog gefeliciteerd met Lottes verjaardag! Wat zal ze blij geweest zijn toen ze die geweldige taart zag:) De andere taarten zien er ook prachtig uit! Net als de ster en je layout trouwens. Gave foto is dat!
Miranda zei…
Wat een gave dingen weer Miranda.
Ria zei…
Wat een mooie taarten, het water loopt me weer in de mond. Dat kennen ze hier niet hoor, taarten zien er mooi uit soms, maar het smaakt nergens naar en is alleen walgelijk zoet. Hier wordt alleen icing of creme gebruikt met heel veel kleurstof, als je een stukje op hebt is je mond blauw of rood of..... vul maar in. Ik eet meestal de cake op, en de rest laat ik liggen. Kan zomaar ineens verlangen naar een lekker stuk Hollands gebak. Ik bak regelmatig koekjes voor de kerk, we drinken koffie voor en na de dienst, iedereen vindt mijn koekjes zo lekker, maar dat komt gewoon omdat ik altijd roomboter gebruik, hier doen ze dat niet, margarine, olie of shortening (dat ziet eruit als gestold vet)
Gefeliciteerd met Lotte, fijne dag toegewenst
marga zei…
Ben echt jaloers op die mooie taarten!! Jeetje........
Jackie zei…
Ow die taarten, JUMMIE !!!
Met chocovullling, jammer dat ik al jarig geweest ben, hahaha

Ook je ster en layout zijn weer helemaal top !!
Nonnie zei…
Prachtig zijn ze weer zeg! En die LO van die vierdaagse: echt te gek. Dat is precies wat de vierdaagse in houdt. Je schoenen kapot lopen en veel gezelligheid en bier!
Was het partijtje van Lotte leuk? En wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?

X Manon

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder!
Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?