Doorgaan naar hoofdcontent

Weekend!

Heerlijk, het weekend is begonnen!
Als het goed is gaat het heel mooi weer worden dus lekker genieten!
Deze lo's had ik ook nog gemaakt vorige week.
Van onze vakantie van 2009 een collage:

Deze lo lag al een hele tijd op een stapel om afgemaakt te worden en nu gedaan:

En met EP papier gewerkt ( wordt het al vervelend, ik word steeds meer verslaafd! ;) ) Ik had een vb gezien van allemaal kleine fotootjes en deze dus in mijn lo verwerkt:

Nou iedereen een fijn weekend gewenst en bedankt voor het kijken!!
Doei doei

Reacties

Miranda zei…
Wat een leuke layouts weer. Vind de bovenste erg mooi qua kleuren.
Lean zei…
Gaaf zijn ze heel mooi gemaakt weer.
fijn weekend ,Lean
Petra zei…
Wow, wat een gave lo's, vooral die eerste is ontzettend gaaffffff ;-)
Ria zei…
Wat ziet het er weer leuk uit.
Fijn weekend
Annelies zei…
Hele leuke lo's!! Ik ben ook helemaal weg van die Echo Park lijn. Ik mag per 4 juli trouwens aan de slag bij de Rechtbank in Arnhem, afdeling facilitaire dienst. Tijdelijke klus... maar werk is werk!

Fijn weekend!!
manja zei…
Wauw, ik hoefde niet erg lang te wachten op de nieuwe Lo's ;)
Wat zijn ze allemaal verschillend, maar wel gaaf!
Geniet van het weekend!
Groetjes manja
marga zei…
Schitterend, Miranda!!!
De neiuwe EP's hebben een iets andere stijl zag ik............
Arine zei…
Ziet er super uit en vwb het weer. Het valt hier met bakken naar beneden dus je kan vandaag ook gewoon gaan scrappen hoor. Hebben we weer wat te zien binnenkort
En van deze lo's word ik ook al heel erg vrolijk!
marlies zei…
jee miranda.... weer super ! stuk voor stuk !!!
prachtige layouts!!! wow!!
Jackie zei…
En onder tussen weer al bijna weekend...

ik vind je layouts weer helemaal geweldig !!!


Fijn weekend
xoxo
Manon zei…
wow wat een mooie lootjes weer zeg! je gaat echt als een speer!

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei