Doorgaan naar hoofdcontent

Sint/ kerst!

De lieve Sint is weer naar Spanje! Jammer, want vind het altijd erg gezellig! Hoewel ik de kerst ook altijd erg gezellig vind, het is denk ik gewoon de hele maand december!
Dit pakje heb ik gehad van Piet Nicol, via een sintrak op een forum:

( heel erg bedankt Nicol, ben er erg blij mee!)
Dit heb ik op pakjes avond gehad van mijn vader, lootjes getrokken!

( super leuk, en nogmaals bedankt paps! )
Omdat wij zaterdag al pakjesavond hebben gevierd en zondag een heerlijke pyama dag hadden waarmee we met alle nieuwe spulletjes gingen spelen had ik het gisteravond ( jaja op pakjesavond!) ineens in mijn bol om vast de kerstboom op te zetten!
Nu staat alleen de boom nog, nu de rest van de huiskamer nog... Komt wel, maar het is wel meteen weer zo gezellig!!!

EN nu ga ik nog even aan mijn december daily zitten, moet weer even 2 dagen inhalen! D:

Bedankt voor het kijken en de leuke berichtjes!
Doei doei

Reacties

Nonnie zei…
Leuke cadeautjes gehad zie ik! Je boft maar met die fijne Sinterklaas!
En de kerstboom is weer super!

XXX
Lean zei…
heerlijk hoor de boom al klaar ..mooie pakjes heb je ook gekregen.
groetjes,Lean
femmoltje zei…
Wat een leuke pakjes heb je gekregen.
En Wat een mooie rijkelijk gevulde kerstboom heb je..

gr femke
femmoltje zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
*~Patries~* zei…
super leuke kadootjes hoor :D

Liefs
Patricia
Romy zei…
Zo te zien ben je heerlijk verwend met Sinterklaas. Hij weet wel wat jij leuk vindt, haha. En de kerstboom ziet er prachtig uit! Ik verwacht dat mijn moeder hem volgend weekend ook op wil zetten:)
Thamar, zei…
hoi hoi

nou jij bent ook lief geweest mooie cadeaus hoor. en dat kan je goed gebruiken.
En je boom is gaaf. Ik ga hem vrijdag denk ik zetten. Ik ben morgen jarig en dan staat de boom een beetje in de weg. We moeten morgen om 7.30 in het ziekenhuis zijn
William krijgt voor de 5e keer buisjes dus een druk dagje.
gr Thamar
aenne zei…
Leuke kadootjes heb je gekregen!
En je boom ziet er echt geweldig uit.

Lief Aenne

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei