Doorgaan naar hoofdcontent

Kliederen!

Wat had ik al een tijd zin om lekker te kliederen zeg! Gewoon lekker met verf en inkt spelen....
En toen wist ik het ineens:
Een canvas voor buiten! Dat zocht ik nog maar kon steeds niets leuks vinden.
Gewoon simpel met iets roods!



Ik heb het aan de muur binnen gehangen maar vind het niet mooi, morgen even kijken hoe het buiten staat want door de bescherming zit er een lichte glans laag op wat ik niet mooi vind, en anders is er vast boven wel een plekje! ;-)
Het was leuk om even te doen!

En mijn week 13 van Project Life is klaar:

Bedankt voor het kijken en jullie berichtjes!
Doei doei

Reacties

Lean zei…
Je houd het goed bij je project life..knap hoor!
Het hart ziet er op je blog heel gaaf uit maar ja je hebt die coat natuurlijk nodig voor buiten..
groetjes,Lean
Nicol zei…
Heerlijk kliederkont ;). Super leuk schilderij en natuurlijk vindt dat een mooi plekje.
En wat een heerlijke buitenfoto's bij je PL. Wat een wijsneusje als Jop aan het vissen is!
Romy zei…
Volgens mij is het geen probleem om voor zo'n prachtig canvas een plekje te vinden. Wat gaaf zeg - daar kan Ikea of Trendhopper niet aan tippen:) Ook je PL ziet er heel gaaf uit!
Thamar, zei…
oooo heerlijk kliederen en het geklieder is nog mooi geworden ook.
Je PL is ook weer een toppertje je bent er erg trouw in.
gr
Johanna zei…
Mooi geklieder hoor!! :) heel leuk geworden!
Groetjes, Johanna
manja zei…
Mooi gemaakt zeg die canvas! Leuk met dat relief erin!

Groetjes Manja
Je@net zei…
Wauw, je blijf goed bij met project Life, knap hoor!
Ook je 'kliederwerk' is leuk geworden. Lekker zo'n dagje kliederen, he!!
Corinne zei…
Ik vind je schilderij super!!!! Ben er helemaal verliefd op...zal zeker mooi staan in je tuin.

Groeten Corinne
Anoniem zei…
Hi,

Wat een leuk blog heb je! Ik heb eens even gekeken naar dat Project life en daar wat op het internet over opgezocht, maar zijn die spullen ook in Nederland te krijgen ergens of niet? Ik zie dat wel zitten voor het aankomende nieuwe jaar namelijk.
Ik hoop dat je mij kan helpen.

Groetjes, Rianne rvdwijden@hotmail.com

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder!
Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!