Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstboom!!

Ja! Heerlijk deze tijd! 6 December heb ik meteen de kerstboom opgetuigd! Hoe eerder hoe beter!
En dankzij pinterest komen er steeds meer zelfgemaakte spulletjes bij!
Ik zie daar zoveel leuks voorbij komen!

 In 2008 ben ik begonnen met hangers te maken van vilt, kerstboompjes, toen kwamen er gingerbread poppetjes bij en elandhoofdjes. Nu ben ik bezig met sneeuwmannetjes!

Ik heb van witte kerstballen sneeuwmannetjes gemaakt.
 En nu ik weer een nieuw mesje in de sillouette heb kon ik mooi van die leuke woordjes uitsnijden en ik de boom hangen!


Nu is de boom best vol... En vind het jammer... Ach volgend jaar weer en misschien maar een grotere boom kopen! :D
 
Bedankt voor het kijken en hopelijk tot snel!

Reacties

Unknown zei…
hahaha gewoon een grotere boom ja..maar deze is super hoor!
Anoniem zei…
Jullie boom ziet er mooi uit! Wij gaan hem zometeen neerzetten. Groetjes Sylvia
marlies zei…
super gezellig Miranda !
Romy zei…
Wat een gezellige boom :)
Manon zei…
Zelfgemaakte dingen erin geeft het zo'n persoonlijke en gezellige twist hè. Leuk hoor! En wat lees ik nu? Een nieuw mesje in de Sil? Heb je de Sil weer uit de kast gehaald? Leuk hoor!
Thamar, zei…
hoi hoi

nou dat is me nog eens een mooie boom. Dan is de mijne maar simpel.
Hier nog geen boom was van plan om hem vandaag neer te zetten. het huis moest geschilderd worden maar we hadden er gewoon geen tijd voor dus besloten om een schildersbedrijf te laten komen. Donderdag kon ik gaan schoonmaken maar nu is de verf opgedroogd het ziet er verschrikkelijk uit kan wel janken. Het lijkt wel schuurpapier denk je een goed bedrijf te laten komen krijg je dit. morgen maar even bellen dus hier nog even geen boom eerst maar wachten wat de schilder gaat doen. betaal je daar zoveel geld voor. ik vind het super hoe iedereen zijn boom optuigt hoe gaat het met je DD. gr Thamar
Lischa zei…
wow wat een mooie kerstboom heb jij wat leuk die zelf gemaakte hangers ik ben helemaal verliefd op je gingerbreadpopppetjes ,heel leuk

groetjes jolanda
Je@net zei…
Wat ziet dat er gaaf uit, Miranda! Super leuk zo!!!
Unknown zei…
LOVE your christmas tree! it's fantastic!!!
Unknown zei…
Ziet er heel gezellig uit, en ja, als je zo doorgaat heb je volgend jaar idd een grotere boom nodig, of misschien 2 bomen.

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur! Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht: En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*) Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen. Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook? Bedankt voor het langskomen!