Doorgaan naar hoofdcontent

Thanks!!!

Gister hadden we een avondje hier thuis om de getuigen en ceremoniemeesters nogmaals te bedanken voor alle hulp voor onze geweldige trouwdag!!!
We zijn zo blij met ze!

Ik vond het erg moeilijk om wat leuks te bedenken om te geven...
Een pen met datum vond ik niet orgineel meer, een fotolijstje met foto... Zitten mensen daar op te wachten?
Na vele uurtjes op pinterest zag ik een grote pot met de mix voor chocolademelk met een flesje baileys! Dat was het!
Ik heb een schaaltje in hart vorm voorzien van onze datum, klein potje met choco mix, zakje chocolade en 2 flesjes drank. Dit vond ik wel een leuk pakketje! Het gaat tenslotte om het idee!
Nog van klei een hartje gemaakt met 'thanks' erop en klaar!


Het was een super gezellige avond!
xxx

Reacties

Sylvia zei…
Wat een leuk cadeautje!! Ik heb hem ook op Pinterest gezien en wilde hem maken voor mijn opa voor de kerst :) Groetjes Sylvia
Monique/bloem zei…
Wat een toepasselijk en superleuk cadeau! Dat zal best in de smaak vallen!
Super kado en een heel leuk idee.
groetjes,Lean
Lischa zei…
wat ontzettend leuk en het ziet er zo leuk uit
Romy zei…
Dat ziet er mooi uit! Een mooie en bijzondere manier om dankjewel te zeggen :)
Thamar, zei…
hoi hoi

helemaal leuk om te krijgen.Goed gedaan.
gr Thamar
Nonnie zei…
We waren er ook allemaal heel blij mee. En we hebben dat wat we gedaan hebben zo graag gedaan voor jullie! Jullie zijn schatten! Ik vond het een prachtige dag en hoop dat jullie nog een lang en heel gelukkig leven tegemoet gaan samen. Van de week wordt het erg koud geloof ik, dus de inhoud van je cadeau zal niet lang meer in de verpakking blijven denk ik ;-). Xxx
Annelies zei…
Dat ziet er idd ook heel leuk en gezellig uit!!
Je@net zei…
Wat een super leuk en origineel cadeau! Heel leuk gedaan, Miranda!
Ria zei…
leuk pakketje zo Miranda

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei