Doorgaan naar hoofdcontent

Kaartjes!



Ik heb weer 2 kaartjes gemaakt! Eigelijk zo leuk om te maken!!! Verslavend!
Eentje voor mijn vriendin die net terug is uit Amerika! Jaja, de volgende keer mag ik mee!!! :P
( ze zegt dat ze niets heeft gekocht voor haar zelf, qua scrapspullen, maar ooit krijg ik haar ook verslaafd! Ik voel het!!! )
En eentje voor vrienden die een baby verwachten! Morgen gaan we naar ze toe! Gezellig!
En nu is de vakantie weer voorbij.... Gek hoor, vond het wel weer even lekker! En wilde nog zoveel dingen doen maar helaas, de dagen gaan te snel!
Ach Lotte zei vanavond dat ze een heerlijke gezellige vakantie heeft gehad en daar gaat het om!

Woensdag ben ik bij Marlies samen met Barbara, Marga, Judith en Arine een dagje wezen scrappen! Zo gezellig was het!! Zo gelachen!!!
We hebben een boekje gemaakt waar Peter een workshop van heeft gegeven en Barbara dus bij was geweest ( ok toen heb ik even minder gelachen, het ging even niet zoals ik wilde.... ) en lekker met gesso gekliederd en gewoon heerlijk gescrapt! Meiden was super gezellig, doen we snel weer!!!

Foto's zien jullie later, boekje is wel af maar de foto's en de rest moet nog "even" gedaan worden!
Iedereen een heel fijn weekend!!!

Reacties

marlies zei…
He miranda.... super weer jo... ben benieuwd welke foto's je in het boekje gaat doen. Misschien ga ik hem ook nog wel maken ;-)

Vond het ook super gezellig !

liefs
Lean zei…
Mooie kaarten geworden Miranda,vooral het hollandse kaartje vind ik helemaal te gek.
JA,en dan begint maandag het echte leven weer [snik snik].
groetjes,Lean.
Romy zei…
Supergave kaartjes heb je gemaakt. Heel toepasselijk dat kaartje in Hollandse stijl. Je hebt een erg herkenbare stijl en hij is prachtig! Ik ben zeer benieuwd naar je boekje.
Bianca zei…
Ik vind je kaartjes weer helemaal te gek super en die van welkom thuis vind ik echt heel erg leuk je vriendin zal blij zijn met haar kaart zo wil ik ook wel thuis komen hahahaha groetjes fijn weekend xx Bianca
Jol@nd@ zei…
Allebei helemaak super geworden en wat heb je bij beide kaartjes leuk papier gebruikt! Helemaal super!!
Groetjes Jolanda
hey wat een leuke kaartjes!! vooral dat rood, wit, blauw vind ik helemaal toppie!!

XX Tessa
Lischa zei…
wat een zeer mooie kaartjes weer
Jackie zei…
Gezellig zo met zijn alle scrappen..

Je kaartjes zijn echt prachtig..

En ja vakantie's gaan altijd te snel..
Mij kan deze week niet snel genoeg gaan, dan gaan wij ff lekker weg
Esmeralda zei…
Wat een te gekke kaartjes, vooral de hollands hip versie! Leuk thuiskomen zo!
Wat leuk saampjes scrappen ben benieuwd naar het boekje!
Birgit zei…
Mooie kaartjes! En watis het toch altijd leuk om met een groepje meiden gezellig te scrappen he?!
rev zei…
supermooie kaartjes!
Je@net zei…
Wat een leuke kaartjes Miranda!

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei