Doorgaan naar hoofdcontent

Lekker kaartjes maken!

Ik had het helemaal te pakken gister!!! Ik wilde graag een kaartje maken maar ik bleef doorgaan!!! Heerlijk! Ik kan het alleen niet om zomaar een kaartje te maken en later pas kijken naar wie ik hem stuur.... Dus ik heb vast voorgewerkt voor de jarige na de vakantie! :D En ik wilde zo graag met die papier werken! Ik heb eindelijk de sketch van Judith gebruikt!! Misschien had ik de achtergrond op cardstock moeten doen maar ik vind hem wel lekker druk!!
( en voor de duidelijkheid: Lotte en Jan zijn aan het vissen! :D)Bedankt weer voor het bezoekje en tot na de vakantie!!!




Reacties

Ilonka zei…
Hahah wauwie wat een tempo van je kaartjes en zo te zien harstikke veel inpiratie. Ze zijn allemaal geweldig . Mooie kleuren en leuke details .

Groetjes Ilonka
Romy zei…
Wauw, wat een inspiratie zul je hebben gehad. Gave kaartjes allemaal! Je layout is ook al zo mooi. Ik vind die titel erg gaaf zo met al die verschillende thickers. Leuk gedaan!
Lean zei…
jij bent lekker bezig zeg wat een kunstwerkjes allemaal.Mooi van kleur ook dus wie na de vakantie jarig is.........
gr,Lean
Wat heb je weer een leuke dingen gemaakt, echt prachtig!!

XX Tessa
marga zei…
Jeeeeeeeeeeeeeetje, je had de smaak te pakken Super!!
Lean zei…
Hoi er staat een verassing voor je op mijn blog
Romy zei…
Ook van mij staat er een verrassing voor je op mijn blog: http://www.mirandasplekkie.blogspot.com/
Arine zei…
je bent weer lekker creatief geweest. Super kaarten weer hoor en de layout vind ik ook geweldig
Lischa zei…
prachtige kaartjes weer Miranda en leuke lo

en bedankt voor het cadeautje lief van je.

Zit momenteel even in een scrappersdip,maar komt vast wel weer,Nog even dan heb ik vakantie .
Liesbeth zei…
wat een leuke kaartjes!
groetjes Liesbeth
Manon zei…
wow wat een mooie kaarten. En de layout is ook erg leuk. Lekker vrolijk.

Groetjes Manon

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei