Doorgaan naar hoofdcontent

Fijne dagen!!!

Ik begin met de kussens te showen die ik laatst voor Joppie zijn nieuwe bed heb gemaakt!


Heerlijk weer om met stof bezig te zijn! Zo leuk dat ik nu van alles tegelijk aan het doen ben! :D
Ben net klaar met een vlaggetjes lijn van 5 meter, en bedacht ineens dat het wel leuk zou zijn om van diezelfde stofjes een tafelkleed te maken ( daar heb ik me dus iets op verkeken, maargoed waar je aan begonnen bent moet je ook afmaken LOL ) en ben nog bezig met de fotoboeken!

Ik zag net dat ik van Johanna een award heb gekregen! Lief zeg, dank je wel!!!!


Ik mag nu 10 dingen over mezelf vertellen. Dit heb ik een tijdje geleden ook gedaan dus zal eens kijken wat er nog van waar is....
*1 Ik ben nu weg van lezen! Gun mezelf er té weinig tijd voor maar vind het heerlijk!
*2 Ik ben een van de weinige geloof ik die geen hekel heeft aan schoonmaken.....
*3 Ik wil van alles en wil veel te veel!!!!
*4 Ik ben gek op de meeste nummers van Intwine!!
*5 Ik ben echt een emo mens..... kan om alles janken....
*6 Ik ben ook echt een familiemens.... Heb een grote familie met veel ooms en tantes en neven en nichten en vind het heerlijk om ze te zien!
*7 Ik ben verslaafd aan de pc, had mezelf voorgenomen om minder er achter te zitten en meer te freubelen maar lukt niet.....
*8 Ik ben helemaal weg van stofjes en wil er graag iets mee doen!
*9 Ik de laatste tijd steeds vaker ( helaas ) met mijn neus op de feiten gedrukt wordt en nu echt zoveel mogelijk van het leven wil genieten!
*10 Ik nu echt naar bed moet want morgen moet ik er weer vroeg uit om een brunch klaar te maken voor mijn ouders en broertje......Gezellie!!!!

Ik geef deze award door aan Judith , Jacqueline en Jolanda.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne 2de paasdag en hopelijk tot snel weer!!!

Reacties

Lean zei…
gave kussens Miranda en gefeliciteerd met je award.
gr,Lean.
Romy zei…
Wat een gave kussens. Zo knap wat jij telkens met stofjes maakt...dat lukt mij echt niet. En gefeliciteerd met je award. Fijne Tweede Paasdag nog!
Annelies zei…
Leuk geworden die kussentjes!! Jullie ook hele fijne paasdagen! Love de layout van je blog trouwens! Top!
Manon zei…
zo zo je hebt het er maar druk mee. De kussens vind ik geweldig!
En ook heel erg knap dat je dit kan. Tafelkleed ik ben benieuwd! showen dus als die klaar is :)

Groetjes Manon
Liefs Inge zei…
Nou die mogen er wezen hoor! Leuk dat je zo met alles tegelijk bezig bent.
Liesbeth zei…
wow wat een leuke kussens!
groetjes Liesbeth
Leuke kussens!!
Je bent er maar druk mee...
Lischa zei…
prachtig die kussentjes erg leuk gedaan zeg
leuk om je tien dingen te lezen ,Bij de award die je gekregen hebt staat mijn naam bij ,is deze voor mij of bedoel je een andere Jolanda:-)

En ik ken dat wel hoor ,ik wil ook veel te veel
Iris zei…
Hey wat een gave kussens zeg! Erg stoer!
Enne nog steeds helemaal happy met je nieuwe meubels? Alles al ingeruimd? Las t op hyves. Wel super hoor dat ze eerder kwamen!
Fijne week!

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei