Doorgaan naar hoofdcontent

2 emmertjes...

... water halen!
Deze lo had ik nog in de vakantie gemaakt:

Deze ook, Jop met zijn grote vriend:

Deze heb ik met de enveloppenrak van Nicol gemaakt! Echt zo grappig dat we bijna allemaal dezelfde titel hebben gebruikt!
Een lekkere kleffe lo, is ook wel eens leuk om te maken! :D

En ik zat vanmiddag wat te bloggen, kom ik bij Chantal (=klik!) een stukje tegen over Smash book! Zoooo leuk, en zoveel leuke filmpjes over te vinden om youtube!
Dit wilde ik ook weer eens gaan doen! Wel leuk om zo een mooi boek te gaan kopen maar zelf maken is ook leuk, en wil het gewoon in combi met travel gaan doen... Ik heb het ooit eens gedaan met de zwangerschap van Jop. Lekker plakken, knippen en kliederen!


Nu maar hopen dat het gaat lukken, ach en anders wordt het 'gewoon' een travel!

Bedankt voor het kijken en iedereen nog een fijne dag!
Doei doei

Reacties

Nonnie zei…
Ziet er allemaal weer super uit! Ben je alweer een beetje gewend aan het werk/school ritme? En nog wel tijd om te scrappen aan je travel?

Dikke X!
Johanna zei…
Erg leuk allemaal weer, allemaal leuke details en kleurtjes! En zo'n eigen gemaakt smashbook is echt een aanrader, erg leuk om te doen :)

Groetjes, Johanna
Lean zei…
gave lootje weer Miranda en smash is ook heel gaaf en zker in combi met een travel..
groetjes,lean
Romy zei…
Oh wauw, je lootjes zijn gaaf! Ik vind de vrolijke kleurtjes die je vaak gebruikt zo leuk:) Ik ben heel benieuwd naar je travel, het idee klinkt superleuk:)
Margot zei…
ze zijn super!!!
Chantal zei…
Leuk dat je een link naar mijn blog geplaatst hebt!!

Jouw zwanger boek is inderdaad gewoon een smash... Leuk!

die 2 emertjes lo vind ik geweldig. Leuk om eens van die kleine foto's te gebruiken. moet ik ook een keer doen.

Je blog ziet er ook weer mooi uit. Grappig want ik twijfelde tussen deze en die ik nu heb :)
Annelies zei…
Je nieuwe blog is gaaf!!! Weer mooie lo's gemaakt!
Liesbeth zei…
Wow mooi gedaan weer!
groetjes Liesbeth
Maaike zei…
Oh Miranda... Wat een prachtstukjes zitten er weer bij!! De bovenste met het strand vind ik echt geweldig mooi! Ik krijg dat nooit zo voor elkaar! Toppie!
manja zei…
Wat ziet je blog er weer leuk uit zeg! Natuurlijk zijn je lo's zoals altijd weer helemaal top!
Enne, voor ik ooit gehoord had van scrappen, maakte ik al smashbooks, al wist ik dat toen nog niet natuurlijk! Zou het nu niet eens meer kunnen denk ik, of idd net als jij met een thema. Ach wie weet komt het er nog eens van...

Groetjes Manja
Manon zei…
schitterende lo's !! ik krijg al weer kriebels
Jackie zei…
Ik wil ook gaan smashen, maar nog iets erbij wat tijd kost, hahaha...


Je layouts zijn geweldig...
wat een super leuk hondenpapiertje trouwens...
Inge zei…
He Mir,

Mooie lootjes weer!
Die met dat hondenpapier is ook erug leuk.
Zo'n smashbook ziet er echt leuk ook, lekker makkelijk, gewoon maar wat doen, ik heb het filmpje ff bekeken, wie weet ga ik dat ook eens doen!
Wat ziet je blog er trouwens super mooi uit, ik krijg dat niet voor elkaar hoor.

Nou morgenavond lekker scrapp avondje.

Liefs Inge
Knutselfreak zei…
Super gave LO´s heb je gemaakt. En wat een leuke layout van je blog. Zo´n smash book lijkt me echt een leuk idee. Die hou ik in gedachte ;)
Tessa zei…
Super gave layouts, en dat smash book is helemaal geweldig, leuk zo;n journal!

xx Tessa
Wauw!!!

leuke titels ook... 2 emmertjes! :-)

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei