Doorgaan naar hoofdcontent

Fijne dagen!

Gister hadden Lotte en Jop kerstfeest op school! Lotte wilde niet weer vlavlipjes maken ( zou dan de 4e keer zijn, maar zo lekker voor de kids ;) )dus gingen we opzoek naar iets anders! En dat vonden we op Pinterest!
Dus Lotte en ik gister aan de sneeuwpop:

Erg leuke reacties gekregen en Lotte had er zelf geen op dus we gaan ze vast in de vakantie nog eens maken!


Jop wilde wel graag vlavlipjes ( vlipvlapjes zei hij ;) ) maken en ook hij was trots!

Voor de kindjes in de familie heb ik dit in elkaar gezet met alle dank aan Margriet ( jaja alweer, maar zo leuk die stempels!! )


Ik wens iedereen hele fijne kerstdag en echt een super goed, gezond en creatief 2012!!!

Doei doei

Reacties

Nonnie zei…
Leuke creaties zeg! Helemaal te gek. Die stempels zijn ook hartstikke leuk van Margriet!
Jullie ook hele fijne dagen!

XXX
Lean zei…
Gaaf hoor en jij ook een fijne kerst.
groetjes,Lean
Johanna zei…
Dat zijn mooie traktaties! Vlipvlapjes :) heerlijk!!

Fijne kerstdagen!!
Romy zei…
Dat ziet er lekker uit! Ik kan me voorstellen dat de kids trots waren toen ze met deze traktaties de klas binnenkwamen:) Een heel fijn kerstfeest! Geniet ervan:)
Monique/bloem zei…
Wat een superleuke traktaties zijn dit zeg, ik ben helemaal weg van de sneeuwpoppen en ook de vlipvlapjes vind ik een supergoed idee (dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht toen onze kinderen nog op de basisschool zaten!!)
Fijne dagen!!
manja zei…
Wat boffen die kids van jou toch met zo'n creatieve mama! Ben stiekum verliefd op Jop met zn stropdasje om :)
Geniet van de kerst en jij ook een supergoed 2012!

Liefs Manja
Thamar, zei…
hoi hoi

wat gezellig allemaal,
Wij wensen jou en je gezin alle goeds toe. Ik hoop dat we nog vaak samen gaan bloggen en elkaar op facebook bezoeken.

veel liefs
thamar
Sylvia zei…
Wat een lekkernijen hebben jouw kids gemaakt!! En wat een stoere vent met een stropdas om, Dylan wilt dat echt niet. Hoop dat jullie herlijke kerstdagen hebben gehad!!
femmoltje zei…
Wat leuk
Echt leuke ideeën en ook zo leuk uitgevoerd..
Jackie zei…
Ik wist dit jaar echt niet wat maken voor het kersdiner..
Maar dit vind ik echt super bedacht..


En wat een cuties die beertjes..
o die sneeuwpopjes:geweldig! die ga ik onthouden voor volgend jaar!

groejtes Liesbeth
Annelies zei…
Dat ziet er echt allemaal zo leuk uit! Ik wens je een heel creatief 2012!!
Arine zei…
Wat een leuke traktaties heeft Lotte meegenomen naar school, dit heb ik gemist op pinterest. Heb de foto opgeslagen misschien voor volgend jaar. Alhoewel Sem ALTIJD kipkluifjes mee wil nemen (zucht, kind brengen, uur laten kipkluifjes brengen, 1 1/2 uur later kind weer halen)
Margriet zei…
Allereerst een een fantastisch, creatief, gezond en gelukkig 2012 toewenst Miranda!! Wat een leuke tractaties heb je gemaakt. Geweldig die vlipflapjes!! Opschrijven hè, anders vergeet je het en is DE perfecte titel voor een layout.

Ook de kerstknuffels zijn erg leuk. Bedankt voor het noemen van mijn naam! (-:

Groetjes,
Margriet

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei