Doorgaan naar hoofdcontent

Project life week 11

Dit was een week van veel inspiratie! Ik krijg vooral van Pinterest heel veel energie en wordt er eigelijk een beetje gek van.... Ik zie zoveel leuke dingen en ideetjes die ik ook wil doen!
Zo zag ik een krans met ballonnen, zo leuk leek me dat dus hup, alles in huis halen en aan de slag! De foto volgt nog dat hij helemaal klaar is, er zitten nu 400 ballonnen op met 200 krammetjes! ( auw idd, nog steeds een pijnlijke duim van het duwen! ;) )

Ik zag ook hele leuke Lego uitnodigingen! Laat Jop nu echt in de Lego tijd zitten en bijna jarig zijn dus ging ik aan de slag. Ik heb het Lego logo veranderd in Jop zijn naam:

En gisteravond heb ik week 11 van Project life gemaakt:

Nu gaan we weer voor een lo!
Iedereen een fijne dag en bedankt voor het kijken!

Doei doei

Reacties

Lean zei…
gaaf weer en pas wel op je duimpje he!!
groetjes,Lean
Anoniem zei…
Inderdaad ZOOOO verslavend, dat Pinterest! De legokaarten zien er super leuk uit! Succes met de krans.
groetjes Lisa
Ria zei…
Ziet er allemaal weer heel leuk uit, wat een werk zeg al die ballonnen opprikken, ik kan me voorstellen dat je duim zeer doet, zit er geen blaar op nu?
erg he dat pinterest? ik heb die krans ook gezien super en je schreef dat je je week saai vond nou ik ziet hoor ziet er toch top uit.
Inge zei…
He Mir,

Leuk weer je creaties, en die krans.. in het echt is ie nog veel leuker:)
Lekker dat je nog steeds zo goed bij blijft met je PL!

Liefs en tot snel
Lischa zei…
Hooo miran helemaal geweldig hoe creabea jij bent ben benieuwd naar de krans en pl w 11 ziet er weer faaf uit
Lischa zei…
Hooo miran helemaal geweldig hoe creabea jij bent ben benieuwd naar de krans en pl w 11 ziet er weer faaf uit
Lischa zei…
Hooo miran helemaal geweldig hoe creabea jij bent ben benieuwd naar de krans en pl w 11 ziet er weer faaf uit
*~Patries~* zei…
leuk gedaan weer hoor

liefs patricia
marlies zei…
die krans is idd super gaaf, benieuwd naar hoe de jouwe eruit ziet. Je PL is ook geweldig !

liefs
Romy zei…
Jeetje, jij bent ook echt van alle markten thuis! Die krans ziet er geweldig uit! Ook je Project Life en de kaartjes zijn super!
Thamar, zei…
hoi hoi

Leuk je krans ik heb hem ook gezien.
en een leuke uitnodiging
pl is ook weer een topper geworden.
ben benieuwd wat voor een mooie lo het word.

gr Thamar
Monique/bloem zei…
Leuk he dat Pinterest, ik had deze krans ook gepint, zo leuk! maar wel een werk zo te lezen :)
Je lego uitnodigingen zijn ook super leuk, jammer dat mijn jongens deze leeftijd voorbij zijn!
manja zei…
Jaaa... ik blijf expres een beetje uit de buurt van pinterest, want voor je het weet zit je heel de avond alles te pinnen ;)
De krans had ik ook al eens voorbij zien komen, heel gaaf! En die lego uitnodigingen zijn natuurlijk super voor jongetjes!
Kortom, jij bent weer lekker bezig geweest!

Geniet van het lekkere weer,
Groetjes Manja

Populaire berichten van deze blog

Disney album!

In september zijn we getrouwd en daarna op huwelijksreis naar Disneyland Paris gegaan! Wat hebben we genoten met de kids! Hier wilde we al een tijdje heen en nu dus extra speciaal!
We hebben er 5 dagen rondgelopen ( heeeel veeel gelopen ;) ) en echt heel veel gezien!
Nu had ik er natuurlijk heel veel foto's van en deze weer flink uitgezocht. Nu bleven er bijna 200 over. Het is een flinke mini geworden en zal wat foto's laten zien! ( nee nee, niet allemaal! :D )
In het echt zijn de kleuren lekker fel! En natuurlijk allemaal restjes, heerlijk werken zo!













En ook week 3 van Project Life is af:





Bedankt voor het langskomen,

Doei doei

Weekend!

Heerlijk zeg, is bijna weekend! En ook nog vakantie hier! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft als vandaag.

Ik heb deze week van alles wat gedaan!
Een taart met Inge gemaakt, Minnie mouse:

Op pinterest zag ik deze rendieren ( of elandjes? ;-) ) en die MOEST ik gewoon maken voor in de kerstboom!Elk jaar komen er meer spullen bij van vilt en vind het zo leuk! Ik ga er nog meer maken en ik ben ook bezig met de gingerbread poppetjes! ( wordt vervolgd! ) De hartjes neuzen liggen nog los dus zijn niet scheef...;-)

En even een kaartje tussendoor:

Ik hoop dat jullie ook gaan genieten van het weekend!
Bedankt voor het kijken en de berichtjes!!

3 Jaar......

3 Jaar geleden werd "Onze Jop" geboren! Na 41,2 weken en met 5620 gram kwam hij op deze wereld!

Het is (nog steeds) een flinke jongen maar zo lief! En de tijd gaat zo snel!!! Nog een jaartje en dan gaat hij naar school, bah nog even een jaar extra genieten hoor!!!
Over een uurtje is hij dus jarig en mag hij trakteren op de psz! Het was een hele klus maar zooooo leuk om te maken!!! En dankzij Marga een stuk makkelijker door veel te snijden met de sill! Marga bedankt nog 1000 maal!!!! :D





Jop vind het helemaal leuk en omdat we alles in piraten style hebben roept hij ook de hele dag: Ahoy Piraatjes!!!



Bedankt voor het kijken en tot snel!!
Doei doei