Doorgaan naar hoofdcontent

Moodboard lift 7

Tja..... Zo is het alweer 2 maanden geleden dat ik op mijn blog heb gekeken.... En dus ook bij jullie.... Erg jammer en zo fijn dat we met de meiden toch af en toe afspreken om te scrappen nav een moodboard. Echt een stok achter de deur!
Deze keer heeft Nadine een moodboard uitgezocht:


En ik koos voor deze foto, eentje van de zomer waar Lotte met een paar vriendinnen een fotoshoot op het strand had. ( de datum en journaling moet ik nog even opschrijven *bloos bloos*)



Ik hoop hier in het nieuwe jaar toch echt wel meer te zijn, en vaker bij jullie langs te komen.
Ik ga snel bij de "moodboard" meiden kijken, jullie ook?

Bedankt voor het langskomen!

Reacties

Je@net zei…
Wat een gave foto, Miranda. En ook een super leuke lo ermee gemaakt!
Thamar, zei…
Wat gaaf zeg deze lo en een super leuke foto. Jij hebt ook al zoveel technieken gebruikt . Super hoor.
Fijne dag
Thamar, zei…
Wat gaaf zeg deze lo en een super leuke foto. Jij hebt ook al zoveel technieken gebruikt . Super hoor.
Fijne dag
Romy zei…
Wat leuk om je weer aan het scrappen te zien! Je lay-out is echt super en lekker meisjesachtig!
ik mocht deze dan al op IG zien..maar hier op jouw blog geniet ik dan toch even van al jouw laagjes en embelishments...Geweldig !!
Nadine zei…
Wat fijn als je af en toe een stok achter de deur hebt he? Dat vind ik ook! En wat een gaaf resultaat is dit. Zulke leuke details zie ik op je LO, heel mooi die houten accentjes erbij. Super!
marlies zei…
Wat een prachtige lo, een echte miranda lo weer ! Supergave foto's en zo leuk hoe je dat hexagon papier gebruikt hebt.
Brendaxx zei…
Heerlijke foto en wat een gave layout heb je ermee gemaakt!! Ik blog zelf ook amper meer. Terwijl het juist zo leuk is om te gluren bij andere creatievelingen! Hopelijk lukt het me wat beter allemaal in het nieuwe jaar :) Het voornemen is er in elk geval. Groetjes! Brenda
Judith zei…
Nou zeg, kom ik bij een beetje bloghoppen gewoon jouw blog tegen! Wist niet dat je weer aan het scrappen was. Leuk!! Kom zeker vaker kijken!

Populaire posts van deze blog

Moodboard lift 9

En daar zijn we weer! En nu ook nog eens met een hele andere blog lay-out! Misschien geeft dit me meer energie om mijn blog ook écht meer bij te houden en zo ie zo om meer te scrappen ....;) De scraplift van deze maand is een goed begin want ik vond het weer erg leuk om even te scrappen. ( ik heb namelijk afgelopen weken meerdere keren serieus nagedacht om mijn spullen weg te doen.... ) Het moodboard is uitgezocht door Heike: En dit is mijn uitwerking, mijn kleine nichtje: Zien jullie de glitters? Zelfs in de weer geweest met embossing poeder! Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot heel snel! Kijken jullie ook bij de andere meiden?

Moodboard lift 6

Goedemorgen, Deze keer was het aan mij om een moodboard uit te zoeken.... Dat vond ik moeilijk.... Maar het is gelukt. Ik heb deze lo in een record tempo gemaakt en is ook vrij simpel maar vond het heerlijk weer even bezig te zijn met de papiertjes en stempels.   Sorry voor de slechte foto, heb hem vanmorgen vroeg genomen dus niet goed voorbereid.... Ik ga snel bij de andere meiden kijken!! Fijne dag en bedankt voor het langskomen.